Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tražite investicije? Javite se Todoriću

    Novca za investicije u svetu je mnogo, ali nema programa, kaže čelni čovek Agrokora IVica Todorić koji se nudi svima u regionu koji imaju probleme s finansiranjem svojih programa da mu se jave da im nađe investitore.

    Prema njegovim rečima, mnogi investitori ga pitaju za savete o mogućnosti ulaganja u Sloveniju, nakon što je njegov koncern preuzeo lanac Mercator, čime je nastalo najveće trgovačko poduzeće u regionu.

    Poslednjih meseci me najmanje deset velikih investitora pitalo za savet gde u Sloveniji mogu da ulažu, kazao je Todorić za slovenački Finance, dodajući da je i zbog njegovih saveta došlo do ponuda prvoklasnih investitora za slovenačke pivare koje prodaje Pivovara Laško.

    Što se tiče kapitala i investicija, Todorić je rekao da i u Sloveniji postoji kapital, ali je pogrešno distribuiran, kao i da sredstva za investicije u svijetu postoje, "i sada, uprkos krizi".

    "Novca za investicije u svetu je mnogo, ali nema programa", rekao je Todorić, dodajući da poziva one koji u regionu imaju probleme s finansiranjem svojih programa da mu se jave da im nađe investitore, pa će im u tome pomoći.

    "Novac nikad nije bio problem, ali je problem znanje. Naši ciljevi su socijalno poslovanje, ljudski kapital i znanje", rekao je Todorić.

    "Svesni smo važnosti Mercatora za slovenačku ekonomiju i učinićemo sve da ono postane najveće i najefikasnije preduzeće", kazao je Todorić u razgovoru o poslovanju Agrokora nakon povezivanja Mercatorove i Konzumove maloprodajne mreže.

    Prema njegovim rečima Konzum i Mercator imaju prednost pred stranim trgovcima i proizvođačima na lokalnom tržištu jer ga bolje poznaju. "Lidl i Hofer ne mogu nadvladati Agrokor koji može biti konkurentniji ako radi kao oni. Naša je prednost što bolje razumemo lokalno okruženje."

    I našim prehrambenim proizvodima, sladoledom i vodama, konkurišemo najvećim svetskim kompanijama. U 20 godina nismo izgubili naš tržišni udeo, naprotiv, povećavali smo ga. Ne možemo reći da smo bolji od Nestlea, ali smo lokalno uspešniji, tvrdi Todorić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE