
Na koji način radi `PR kraljica` Silicijumske doline?
Andreseen Horowitz, iako postoji tek četiri godine, spada u jednu od "najpoželjnijih" tehnoloških kompanija koja je između ostalog uložila neverovatnih 2,5 milijarde dolara u visoko-profilne kompanije poput Pinteresta, Jawbonea i Fab.com-a.
Kako piše CNN, a prenosi Poslovni dnevnik, prema mnogim pokazateljima, čini se da je glavno "tajno oružje" kompanije Margit Wennmachers, 48-godišnja nemačka imigrantkinja.
Modno osvešćena PR profesionalka koja govori četiri jezika već u srednjoj školi glasila je za "tihu revolucionarku", a već sa 25 godina vodila je evropski marketinški odsek jedne američke tehnološke kompanije.
Ono što ovu samohranu majku, strastvenu planinarku i odličnu kuvaricu izdvaja od ostalih PR agenata je njen pristup klijentima. Wennmachers naime poziva novinare, investitore i preduzetnike u svoj dom u San Francisku kako bi neslužbeno razgovarali, jeli, pili i družili se.
Uspešnu karijeru ostvarila je onime što najviše voli – spajanjem ljudi, pa je tako 1997. postala suosnivač OutCasta, eminentne PR agencije koja je sarađivala sa Yahoo-om, Facebookom i Amazonom, a kako su Ben Horowitz i Marc Andreessen takođe bili klijenti Outcasta, 2010. godine angažovali su je u svojem timu.
"Margit Wennmachers jedna je od naših najvažnijih partnera. Naša kompanija zavisi o toga koliko je naša mreža rasprostranjena, a Wennmachers nosi zasluge zašto se širimo tako moćno i brzo" – kaže Ben Horowitz koji na svoju zaposlenu ne gleda kao na osobu zaposlenu u marketingu, nego je ona jedinstvena Margit.
A kako su SAD pružile novi dom ovoj zaista uspešnoj rođenoj Nemici, ona im uzvraća povezivanjem mreže talenata i tehnologija unutar Silicijumske doline, neprestano spajajući snažne "igrače" u budućnosti tehnologije.
Foto: YouTube