Firma iz Banja Luke i zvanično preuzela Delhaize radnje u BiH

Kompanija Tropic Group iz Banja Luke krajem prošle nedelje preuzela je vlasništvo nad belgijskim trgovačkim lancem Delhaize BiH, čime je Repubila Srpska dobila najveću domaću maloprodajnu mrežu.

Belgijska kompanija se još ranije odlučila na ovaj potez, a napomenula je da joj je fokus na poslovanju u Srbiji.

Da preuzimanje stoodstotnog vlasništva nad 39 prodajnih objekata Delhaize BiH, koji su nosili naziv Tempo i Maxi, od strane domaće kompanije ima veliku važnost, potvrdili su i ekonomski analitičari, ali i predstavnici poslovne zajednice, pišu mediji u RS.

Naime, prepoznato je da će jedan takav domaći trgovački lanac, koji će zapošljavati više od 1000 radnika, predstavljati platformu za plasman domaćih proizvoda, ali se nadaju i da će velika domaća prodajna mreža moći na tržištu konkurisati stranim trgovačkim lancima.

“Ovom akvizicijom postojeći domaći maloprodajni lanac, koji posluje pod nazivom Moj market, proširujemo sa 39 objekata [irom BiH”, rekao je Bojan Risović, član Uprave Tropic Groupa. On je istakao da Tropic time postaje treći po veličini maloprodajni lanac u BiH, a najveći u RS.

Saša Grabovac, izvršni direktor Udruženja ekonomista RS-SWOT, rekao je da se preuzimanjem objekata Delhaizea BiH od strane Tropic Groupa događa bitna stvar za tržište široke potrošnje, odnosno za strukturu maloprodajnih lanaca u RS. “Kao što je za jednu državu vrlo važno da ima što više domaćih banaka i domaćih osiguravajućih kuća, jednako je vrlo važno imati domaći maloprodajni lanac”, rekao je Grabovac.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE