Subway se vraća u Hrvatsku, u planu i Srbija

Najveći franšizni lanac restorana na svetu Subway, vraća se na tržište Hrvatske, dok su ostale zemlje regiona za sada samo u planu.

Nakon što se prošle godine uspešno vratio na tržište Slovenije, najveći fast fud lanac na svetu sada planira da ponovo otvori restorane u Hrvatskoj i u potrazi je za primaocima franšize, piše Franchising.rs.

Martin Princ, zadužen za razvoj Subwaya u srednjoj i istočnoj Evropi, izjavio je za taj portal da američki lanac u Hrvatskoj ima istu strategiju kao i u svim zemljama sveta u kojima posluje.

Želimo da postanemo brend broj jedan po usluzi, nudeći izuzetno kvalitetan proizvod po povoljnoj ceni, objašnjava on i dodaje da budući da je Hrvatska sada deo Evropske unije, sada moguće da sastojci, koji se budu koristili u budućim Subway restoranima, ispunjavaju tzv. "zlatni standard“ kvaliteta ovog fast fud lanca, što je standard koji se primenjuje za sve zemlje EU.

Ovakav standard bilo je skoro nemoguće zadovoljiti pre nego što je Hrvatska postala deo EU, objašnjava Princ i dodaje da bi prema sadašnjim planovima, u Hrvatskoj trebalo da bude otvoreno najmanje 22 restorana, i to u gradovima sa najmanje 50.000 stanovnika.

Inače, Subway za sada ne planira da se širi u druge zemlje regiona iako je, dugoročno, i to jedan od ciljeva razvoja u ovom delu Evrope.

Svakako da bismo želeli da uđemo i na tržišta Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije. Međutim, prošle godine smo tek otvorili Ljubljanu, sada smo fokusirani i na Hrvatsku, tako da idemo korak po korak, kaže Princ.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE