
Kako da posao učinite izuzetnim?
Živimo u vremenu kada su obični pristupi radu i upravljanju pod znakom pitanja. Dok im se neke organizacije mukom prilagođavaju, druge traže nove mogućnosti za rast i menjaju pravila igre na tržištu.
U Canonu znaju šta je sve neophodno da se od običnog napravi izvanredno: od inovativnih tehnologija i softvera do vizionarskog poslovnog savetovanja i podrške. Pokrenite promene u vašoj organizaciji, postignite još više i s Canonom povedite svoju karijeru i svoj posao još dalje nego ikad.
Rešavanje ključnih izazova u upravljanju podacima
Preduzeća koja se bore da održe korak sa konkurencijom imajo mnogo briga, ali već identifikacijom ključnih izazova u svojim radnim procesima mogu jednostavno da napreduju na području koje će eventualno poboljšati njihove konačne bilanse.
Istraživanja su pokazala da je upravljanje podacima i informacijama u savremenom poslovnom okruženju ključni izazov za uspeh bilo koje organizacije.
– Rastuća količina podataka je glavni izazov za 51 % organizacija (Forrester, jun 2012)
– 76 % računovodskih odeljenja tvrdi da je 50 % njihovih računa na papiru (Canon / Anketa RS consulting 2011)
– 46 % kompanija potroši bar 10 minuta dnevno za popravljanje netačnih podataka na računima (Canon / Anketa RS consulting 2011)
– 25 minuta iznosi prosečno vreme traženja nekog starog dokumenta (Canon / Studija ICM 2013)
Menadžeri moraju da se nose sa troškovima u vremenu (vreme zaposlenih potrošeno na upravljanje dokumentima), troškovima skladištenja kao i sa rizikom povezanim sa zaštitom poverljivih podataka. Brzo, efikasno i bezbedno upravljanje poslovnim informacijama može značajno poboljšati i ubrzati poslovne procese, te smanjiti troškove.
Canon može optimizovati proces skladištenja i preuzimanja podataka i ponuditi vam prednosti nižih troškova skladištenja dokumenata budući da su svi podaci digitalizovani, odmah na raspolaganju, pretraživi i vidljivi bez obzira na format datoteke ili njen softver. Značajna je i ušteda na vremenu zahvaljujući indeksaciji koja omogućava pretraživanje po celom tekstu ili po meta podacima. Poslednje, ali ne i najmanje važno je to, da dokumenti ostaju bezbedni pomoću dodeljivanja prava na pristup.
Najbolje upravljanje izlaznim dokumentima
Pre dvadeset godina ne bi mogli ni da zamislimo današnje radno mesto: fleksibilno radno vreme, mobilni radnici, rastuća količina dokumenata za obradu, pogotovo u elektronskom obliku.
Canon nudi bogat asortiman multifunkcijskih štampača i rešenja koja vam mogu obezbediti produktivno i isplativo upravljanje izlaznim dokumentima. Upravljanje dokumentima je jako važno za 98% organizacija (Canon Office Insights 2013), zato rešenja Canona omogućavaju upoređivanje, skeniranje, ponovni unos, slanje preko e-maila ili čuvanje papirnih dokumenata u deljenom fasciklu više puta u toku njihovog životnog doba.
U poslovnom svetu se sve više koristi mobilno štampanje i skeniranje, zato je ova funkcionalnost sastavni deo Canonove ponude i rešava potrebe 52 % anketiranih koji hoće da štampaju neposredno sa svojih pametnih telefona.
Ugrađeni sistem za izveštavanje će olakšati procenu i nadzor štampanja, kopiranja, faksiranja i skeniranja u organizaciji, zato je moguće kontrolisati trenutnu upotrebu i smanjiti troškove. Aktivno upravljanje izlaznim dokumentima može da uštedi i do 30 % troškova za štampanje (Gartner, jun 2012).
Podignite vaš posao na novi nivo
Canon se usredsređuje na to da vaš posao učini izuzetnim. Canon pruža znanje, inovacije i podršku da unapredite vaš posao. Pronađite još više informacija na sajtu Canona i zakažite besplatni sastanak sa jednim od Canon stručnih savetnika. Predložiće vam najoptimalnije rešenje za vaše glavne izazove i podići vaš posao na sasvim novi nivo!