Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl odložio ulazak na američko tržište za 2018.

    Nemački diskontni lanac Lidl odložio je plan za ulazak na američko tržište za 2018. godinu, prenosi britanska agencija Reuters.

    Pripreme za ulazak na tržište Sjedinjenih Američkih Država nastavljaju se prema planu, ali prve prodavnice neće biti otvorene pre 2018. godine.

    Trgovinski lanac Lidl, koji se ekspresno raširio u 26 evropskih zemalja i trenutno poseduje 9.000 objekata širom Starog kontinenta, ranije je najavljivao da će otvoriti 100 objekata u SAD-u već početkom naredne godine, uglavnom na Istočnoj obali, kao što je to učinio i njihov glavni konkurent u Nemačkoj, Aldi.

    Reuters podseća da Lidl ima planove da uđe i na tržišta Srbije i Litvanije, iako još nisu određeni precizni rokovi o početku rada u ove dve zemlje.

    Ambasador Nemačke u Srbiji Heinz Wilhelm nedavno je najavio da je namera kompanije Lidl da otvori bar 15 i to u isto vreme.

    U Lidlu nisu želeli da navedu razloge za promenu svojih planova u SAD-u, ali nemački mediji spekulisu da bi taj potez mogao biti povezan sa odlaskom dugogodišnjeg predsednika Schwarz grupe. Naime, ta kompanija nedavno je otkrila da su predsednik Karl-Heinz Hollandi direktor trgovine i marketinga Dawid Jaschok , napustili svoje funkcije usled nepremostivih razlika u pogledu razvojne strategije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE