
Nelogičan sistem BusPlusa
Sekretar Priveremenog organa Beograda Goran Vesić izjavio je da sistem naplate gradskog prevoza BusPlus mora biti promenjen jer, od kada je uveden, naplata stalno pada i Grad mora da povećava subvencije.
Ako uvodite nekog sa strane, vi želite da ubacite svež kapital da bi svi smanjili subvencije i da bi građani dobili bolju uslugu, a ništa se od toga nije desilo, zato smo počeli pregovore sa turskom kompanijom Apex da taj ugovor promenimo, kazao je Vesić za TV Pink.
On je istakao da je sistem od početka nakaradno postavljen, izažavajući uverenje da je grad sam mogao da uloži novac u opremu i da sam razvija taj projekat. Poštujemo potpisani ugovor, ali opšte mišljenje je da sistem treba promeniti.
Dali smo ponudu turskom partneru, on je dao odgovor. Sad pregovaramo i bilo bi dobro da se dogovor što pre postigne. U suprotnom ćemo preduzeti sve neophodne mere da se zaštiti javni prevoz, kazao je Vesić koji se u medijima pominjao kao budući menadžer srpske prestonice.
Odgovarajući na pitanje o početku izgradnje metroa, Vesić je kazao da je on neophodan za dalji razvoj Beograda, kao i da je sadašnje rukovodstvo Beograda zateklo sporazum sa Vladom Francuske za izradu glavnog idejnog projekta i studije izvodljivosti i da je idejni projekat završen.
Sada su aktulene stvari kao što su premeštanje autobuske stanice, izgradnja "Beograda na vodi" i zavšetak železničke stanice Prokop, pa smo osnovali jednu radnu grupu koja će te promene uneti u sistem metroa, kazao je Vesić, dodajući da je važno da linija metroa pokrije ta tri mesta.
Metro ćemo raditi kroz koncesiju, jer sami nemamo taj novac, a sa nama je već kontaktiralo pet velikih kompanija. Važno je da počnemo izgradnju prve linije, koja će povezivati Zemun i Ustaničku ulicu, naveo je Vesić.