Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ko zna da se šali, zna i da radi: Ne zapostavljajte humor na poslu

    Mnogo je poslovnih analitičara koji tvrde da ljudi u poslu uglavnom sebe i svoje okruženje preozbiljno shvataju. (Za ovakvu vam konstataciju verovatno i ne trebaju stručna mišljenja jer imate lično iskustvo ’uštogljenih’ kancelarijskih atmosfera). I svi se analitičari slažu da je humor na poslu ključna pomoć do uspeha.

    Michael Kerr (Humor at Work) i njegove kolege tvrde da je humor važan kako bi se ljudi opustili. Kaže:“Radno okruženje koje podstiče zaposlene da budu ono što jesu, da budu kreativni i opušteni nije opterećeno hijerarhijskim odnosima i u takvom se okruženju neguje i ’dopušta’ humor. Čak i oni koji nemaju previše smisla da naprave šalu, uživaju u šalama drugih i to im značajno umanjuje osećaj stresa, napetosti i tenzije. Njegovo istraživanje je pokazalo da čak 91 odsto direktora veruje da je smisao za humor odskočna daska za uspeh, a njih 84 odsto iz iskustva tvrdi da zaposleni koji umeju da naprave šalu umeju i dobro da rade svoj posao.

    Ne morate da budete nadareni komičar da biste osetili sve prednosti humora na poslu. Ali, uvek možete bar da prihvatite šale drugih. Kako je to humor ključ do uspeha?

    Prvo, kolege će uživati da rade sa vama ukoliko zbijate šale (naravno, ne one koje vređaju) i smejete se. U vašem će društvu biti prijatno i opušteno.

    Humor ubija stres. Makar i dva iskrena osmeha u toku radnog vremena mogu da vas opuste da zaboravite na pritiske i tenziju.

    Humor spaja ljude i najbolji je povod za druženje.

    Smeh i humor podstiču kreativnost jer opuštaju što donosi nove i nove ideje. Humor najbolje inspiriše.

    Najbolji je način da se razbije led među kolegama (pogotovo u odnosu nadređeni-podređeni) i dobar je alat da jedni kod drugih steknu poverenje.

    Činjenica je da su inteligentni ljudi i duhoviti. Što će reći, ako u se u jednoj firmi često čuje smeh, to je znak da su zaposleni verovatno inteligentni, a zatim mogu biti i kreativni i neposredni, otvoreni za nove ideje, drugačiju komunikaciju i spremni za uspeh. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE