Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Unilever otpušta 2.000 ljudi

    Britansko-holandski gigant Unilever preduzeo je mere štednje zbog usporavanja rasta na tržištima zemalja u razvoju, u okviru kojih planira smanjenje asortimana za 30 odsto i gašenje oko 2.000 radnih mesta.

    Drugi svetski proizvođač u sektoru robe široke potrošnje još od 2000. se nalazi u procesu restrukturiranja, a ovoga puta reorganizacija se posebno odnosi na branšu prehrabmenih proizvoda u kojoj se nalaze čuvene marke kao što je lipton, magnum, knorr, ili majonez hellman`s, saznaje francuski list Eko.

    Cilj najnovijih mera, prema rečima finansijskog direktora Jean-Marc Hueta, jeste fokusiranje na 15-tak najznačajnijih brendova, dok svi oni koji nemaju strateški značaj za rast kompanije, više neće biti deo asortimana.

    Još u septembru, kompanija je objavila da će je usporavanje aktivnosti na tržištu zemalja u razvoju primorati na značajnije uštede. Za 2014. ova multinacionalna grupacija planira smanjenje troškova za 500 miliona evra.

    Unilever ostvaruje više od polovine prihoda na tržištima zemalja u razvoju, a najveći deo u Indiji i Kini. Na usporavanje prodaje uticala je i slabost indijske i indonežanske rupije i brazilskog reala.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE