Novi vlasnici ponovo pokreću štampano izdanje Newsweek-a

Novi vlasnici nedeljnika Newsweek nameravaju da ponovo pokrenu štampano izdanje ovog popularnog magazina, nakon što je pre godinu dana ugašeno zbog finansijskih problema.

IBT Media, koja je u avgustu kupila nekad popularan magazin, nakon najava da će Newsweek prilagoditi novoj digitalnoj eri, najavila je da je ponovno pokretanje štampanog izdanja moguće početkom sledeće godine.

Ova najava dolazi posle određenih promena na tržištu štampanih medija. U ponedeljak je New York magazin objavio da će od nedeljenika, postati dvonedeljnik, dok je The Week, digest koji sakuplja vesti iz različitih izvora, povećao broj nedelja u godini u kojima će izlaziti pa sada umesto 48, izlaziće 51 nedelju u jednoj godini.

Upravo odluka o pokretanju Newsweeka mediji povezuju sa The Week-om, jer pored toga što ima reklame, najveći deo prihoda vuče iz pretplate, što je namera i Newsweeka.

Jim Impoco, glavni urednik Newsweeka, rekao je za CNN Money da će novi Newsweek biti ono što je bio pre 80 godina kada se prvi put pojavio, a to je ’reporterski i svetski’.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE