
Oglasi se sa TV-a sele na internet
Amerikanci će ove godine pogledati više oglasa na internetu i mobilnim uređajima, nego na televiziji, pokazalo je istraživanje tržišta kompanije eMarketer.
To je prvi put da oglasi vezani za digitalne medije prestižu televizijske oglase, a kao glavni razlog navodi se to što korisnici provode sve više vremena pregledajući sadržaje na uređajima kao što su pametni mobilni telefoni, tableti i računari, kako prenosi portal bug.hr.
Vreme provedeno ispred računara i raznih mobilnih uređaja, trebalo bi ove godine porasti 16 odsto, a sa druge strane, vreme provedeno ispred televizora, pašće tri odsto.
Prosečni Amerikanac će prema rezultatima istraživanja dnevno provoditi 5.09 sati ispred raznih uređaja koji omogućavaju pregledavanje digitalnih medija, dok će ispred televizora provesti u proseku 4.31 sat.
U studiji se ističe kako korisnike koji istovremeno gledaju TV i pregledaju sadržaje na tabletu, jednako broje u obe grupe.