
Unilever pokrenuo akciju ‘100% čisto, 100% očišćeno’
Sa ciljem da skrene pažnju na značaj higijene za zdravlje dece, kompanija Unilever je pokrenula akciju „100% čisto, 100% očišćeno“ u okviru koje je tokom aprila i maja očišćeno 70 osnovnih škola, a svim osnovnim školama na teroriji Srbije su uručene donacije u vidu Domestos poklon paketa.
Nakon čišćenja škola, u saradnji sa Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka – NURDOR-om, očišćene su četiri NURDORove kuće, u kojima borave roditelji sa decom koja se leče od raka, i to u Beogradu, u Novom Sadu i u Nišu.
Povodom čišćenja prve roditeljske kuće, koja se nalazi na Senjaku, Todor Mančić, predsednik Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka – NURDOR, rekao je da je siguran da je svima jasno koliko je značajna čistoća za zdravlje naše dece. „Kada je reč o deci oboleloj od raka, dobri higijenski uslovi su od presudnog značaja za kvalitet nihovog lečenja. U skladu sa time, iskreno se zahvaljujem kompaniji Unilever koja je, društveno – odgovornom akcijom „100% čisto, 100% očišćeno“, obuhvatila i čišćenje svih naših roditeljskih kuća, uz tehničku podršku kompanije Krol Housekeeping.“
Borivoje Filipović iz kompanije Krol Housekeeping koja je podržala Unilever akciju
Dan Lucian Rusu – zamenik predsednika UO Unilever Beograd, rekao je da je cilj akcije da se poboljšaju higijenski uslovi ustanova u kojima borave deca. „Ovaj deo akcije ima posebno humanu dimenziju, jer pomoć i podršku pružamo upravo onima kojima je i najpotrebnija. U to ime, doneli smo odluku da svaki zaposleni u našoj kompaniji lično donira po jedan paket za svaku od 19 porodica koje su smeštene u roditeljskim kućama“.
Ljubiša Antonijević, pomoćnik ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja rekao je da iako su suočeni sa teškom bolešću, „dužni smo da deci oboleloj od raka i njihovim roditeljima što više olakšamo probleme kroz koje prolaze.“
„U tom smislu svaka akcija ove vrste je dobrodošla, tako da smo je i mi u Ministarstvu prosvete zdušno podržali,“ rekao je Antonijević.
Dr Svetlana Mijatović, šef odseka za koordinaciju rada sanitarne inspekcije Ministarstva zdravlja istakla je da je kompanija Unilever sprovođenjem ove akcije pokazala humanost na delu i da se iskreno nada da će biti uzor ostalim kompanijama da daju svoj doprinos.