BizTW dnevnik: Kako su superbrendovi tvitovali sa Superbrends Srbija 2013?

Foto: @vedran978

Sinoć su u Beogradu dodeljene korporativne nagrade Superbrands Srbija 2012-2013, a kao što to obično biva događaj je propraćen i na društvenoj mreži Twitter.

U prethodnim izdanjima BizTW dnevnika mogli ste da pročitate o tome kako se u svetu koristi Twitter i kako ga kompanije i svetski biznismeni koriste u promotivne svrhe. Tako smo na primer videli kako Richard Branson tvituje sa događaja koji sponzoriše njegov Virgin, ili tvitovanje Ariane Huffington sa biznis događaja u Njujorku.

Sinoćna dodela nagrada bila je idealna prilika da naše kompanije pokažu kako koriste društvene medije u promotivne svrhe, ali prema spisku nagrađenih i onih koji su bili aktivni na Twitteru, može se zaključiti da neki od „superbrendova“ ne shvataju ovu društvenu mrežu tako ozbiljno kao što je shvataju kolege iz sveta.

Kompanije koje su tvitovale uglavnom su to činile sa svojih zvaničnih naloga, dok su neke imale svoje predstavnike koji su tvitovali sa samog događaja.

Posebno zanimljiva stavka sinoćnjeg događaja bile su voditeljke Marija Kilibarda i Aleksandra Obradović koje su takođe izazvale reakciju tviteraša, a prenosimo vam i jedan zabavan tvit o tome kako su novinari videli Superbrands Srbija. 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE