
Kako je Marisa Mejer donela odluku da zabrani rad od kuće?
Kontraverzna odluka Marise Mejer, izvršne direktorke Yahoo-a, da zabrani rad od kuće, izazvala je gomilu komentara u poslovnom svetu. Čak je i čuveni Ričard Brenson našao za shodno da prokomentariše potez Mejerove.
Međutim, ostalo je pitanje zašto i kako je to uradila?
Prema izvoru Business Insidera, Mejer je to uradila koristeći se samo podacima.
Kao i sve veće kompanije, Yahoo ima nešto što se zove Virtual Private Network (VPN) koji praktično služi da se zaposleni koji rade na nekim drugim lokacijama, bezbedno uloguju u mrežu kompanije i odatle počnu sa radom.
Mejerova je proverila koliko se zaposlenih „čekira“ na VPN-u i zaključila da to nije dovoljno. Tako je i došla do odluke da zabrani rad od kuće.
Kako navode izvori portala u Yahoo, ova odluka je oduševljeno ispraćena u kancelarijama kompanije, jer je generalno raspoloženje zaposlenih u kompaniji bilo da „neki ljudi jednostavno ne rade dovoljno“.
Mejer je od ranije poznata kao osoba koja svoje mišljenje „traži“ u podacima. Ona je u Google bila zadužena za naslovnu stranu pretraživača i mediji su u to vreme prenosili priču da je dizajner kompanije „otišao glavom bez obzira“ kada je shvatio da Mejerova za dizajn naslovnice koristi podatke, a ne uobičajne parametre, kao što je na primer, dobar ukus za boje i font.
Ona je naime, na korisnicima Google-a „probala“ različit dizajn stranice kako bi videla kako oni reaguju na iste. Proveravajući pritom dobijene podatke došla je do finalnog rešenja.
M.M.
Foto: Screenshot