Agroposlovi vratili brend Fidelinka na tržište

Poznati brend mlinarske industrije Fidelinka uspeo je da se vrati na tržište, što je bio jedan od glavnih zadataka kompanije Agroposlovi.

Komercijalni direktor Agroposlova Dejan Pilja je kazao da je primarni zadatak kompanije u 2012. godini, takođe, bilo i ulaganje u pokretanje proizvodnje u mlinovima i fabrici testa.

Prema njegovim rečima, prosečna mesečna meljava žita kretala se od 2.000 do 2.500 tona jestive pšenice i između 1.500 i 1.700 tona merkantilnog kukuruza, dok je planovima zacrtano da fabrika testa mora plasirati 300 tona Fidelinkinih proizvoda mesečno.

Pilja je dodao da ne postoje precizni podaci o učešću Agroposlova na tržištu, ali da prema nekim procenama na osnovu rasta prodaje, kompanija zauzima „zlatnu sredinu“, sa ciljem da u „što skorijem vremenu budu broj jedan“.

Zbog raznih medijskih navoda po pitanju aranžmana Agroposlova i Fidelinke, Pilja je naglasio da Fidelinka nije kupljena, već da su njeni pojedini delovi zakupljeni, te da Fidelinka ima šest poslovnih celina, od kojih su neke zakupljene i od strane drugih kompanija.

„Nakon što su u oktobru 2011. godine uspostavili poslovno-tehničku saradnju sa kompanijom Fidelinka kroz zakup njenih mlinova u Subotici i Bajmoku, Agroposlovi su u avgustu ove godine zakupili i fabriku testa. Sve ovo je dovelo do povratka na radna mesta oko stotinu nekadašnjih radnika, koji su stečajem u ovom preduzeću ostali bez posla, a čija zarada je trenutno na prosečnom mesečnom nivou Subotice“, istakao je Pilja.

On je dodao da će zakup trajati sve do okončanja stečaja u Kompaniji Fidelinka, precizirajući da zakup mlina mesečno košta 15.000 evra, dok je zakup fabrike testa 13.000 evra.

Po pitanju brenda Fidelinka, Pilja je naveo da u momentu zakupa on „bukvalno nije vredeo ništa“.

„Gde god da smo se pojavili u trgovinskim lancima u zemlji i inostranstvu dobili smo odgovor da sve ima svoju cenu, da ih ne zanima koji je brend u pitanju i da u njegov povratak treba uložiti“, zaključio je on.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE