
Grand Prix za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji kompaniji Ivančić i sinovi
Kompanija Ivančić i sinovi dobila je GRAND PRIX nagradu za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2011/2012 godinu za seriju pakovanja za PROBIOTIC na ovogodišnjem PACKTIVITY-ju – jednodnevnoj konferenciji o dizajnu pakovanja koja okuplja najbolje praktičare iz ove oblasti. Specijalan gost predavač na konferenciji bio je Björn Kusoffsky, osnivač i kreativni direktor renomirane švedske multidisciplinarne agencije Stockholm Design Lab, koji se našao i u ulozi predsednika žirija.
Björn Kusoffsky, Nada Ivančić, Dušan Vulović
Ovogodišnja konferencija Packtivity2 i konkurs koji je organizovan bavio se identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavljena su neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu i u 6 kategorija odabrani su najbolji (hrana; piće; hemija i kozmetika; luksuzna roba; ostalo- cd omoti, knjige, kese..; Nerelizovani dizajn pakovanja). Konačnu odluku o Grand Prix priznanjima za najbolje realizovano i nerealizovano pakovanje, doneo je predsednik žirija Björn Kusoffsky iz Stockholm Design Lab-a.
Grand Prix za Best Pack – najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda u Srbiji po odluci predsednika žirija, Björna Kusoffskog ponela su pakovanja iz serije Probiotic,kompanije Ivančić i sinovi.
Autor idejno rešenje za seriju Probiotici kompanije Ivančić i sinovi Saša Vidaković iz londonskog dizajn studija SVI Design.
„Dizajn koncept je zasnovan na stilski modernizovanim motivima porodicnih vezova i goblena koji odrazavaju kucni duh i brigu za porodicu i zdravlje. Celokupan modularni vizualni jezik ambalaze je efikasan odgovor na savremeni i zdravi pristup zivotu i kao takav je jedinstven.
Danas pakovanje ne predstavlja samo omot, već ima svoju upotrebnu vrednost i može puno da ojača imidž određenog brenda. Svakim odabirom nekog dobrog pakovanja mi identifikujemo naš životni stil i vrednosti kojima težimo, pa tako i naša kompanija Ivančić i sinovi veoma vodi računa kako o kvalitetu , tako i o o dizajnu pakovanja “ – izjavila je Nada Milovanović Ivančić.