Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koji su najčešći razlozi za otkaz zaposlenog

    Činjenica je da dobre radnike ne možete zadržati bez obzira koliko bili fer prema njima. Svaki dobar menadžer zna koliko skup može biti odlazak dobrog radnika i koliko će ga to koštati u budućnosti.

    Ali nije na odmet da se bar sazna koji su to najčešći razlozi zbog kojih zaposleni daju otkaz. Glassdoor donosi tekst o tome koji su to razlozi, ali i kako ih možda sprečiti.

    Kao jedan od glavnih razloga, Glassdoor navodi da zaposleni daje otkaz kada se ne oseća uvaženim. Oni navode da zaposlenom nije dovoljno da se „tapše po ramenu“, već da mu se s vremena na vreme ukaže na njegove zasluge i njegovu vrednost u celom timu. Ako uvažavanja nema duži period, zaposleni će otići da ga traži u drugoj kompaniji.

    Činjenica je da su kompanije koje su „darežljivije“ po pitanju plata i one najuspešnije, pa je drugi razlog naravno, plata.

    Neke kompanije, kako bi smanjile troškove, postojećim radnicima daju dodatne poslove, što uzrokuje nedovoljno odmora. Uraditi više sa manje zaposlenih je koncept koji definitivno ne funkcioniše, kaže se u tekstu.

    Kao jedan od razloga za otkaze zaposlenih, Glassdoor vidi i u čestoj promeni menadžmenta, a naročito u zastarelim sredstvima za rad. Oni savetuju kompanije da je isplativije zameniti opremu, nego promeniti radnike na njoj.

    U tekstu se kaže da su česti razlozi za otkaz i nerealni ciljevi i nedostatak podrške od strane menadžmenta i nepostojanje jasnog puta do uspeha.

    Glassdoor smatra da za zaposlene treba omogućiti nove izazove. Oni to upoređuju sa decom koja kad im škola dosadi, svoje misli preusmeravaju na drugu stranu. Tako je i sa zaposlenima, koji kada im posao dosadi, počnu da traže „izazovniji“ posao. Zato Glassdoor predlaže da se za zaposlenog koji je bistar, treba uvek naći neki zadatak koji će tu njegovu bistrinu ispoljiti na najbolji način.

    Na kraju, kao jednu od bitnih stavki, u tekstu se navodi radna okolina. „U kancelariji ne treba da bude konstantna žurka, ali u njoj treba da bude prijatno ,“ kažu u Glassdooru.

     
    Pripremio: M.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE