Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    RFZO ukinuo plaćanje noćnog dežurstva zubara u domu zdravlja

    Noćna dežurstva stomatologa spas su za mnoge kojima se u toku noći jave tegobe i bolovi, ali je Republički fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) rešio da od ovog meseca ne finansira više njihovo postojanje. Da ga ne bi ukinuli i tako Novosađane ostavili bez neophodne zdravstvene pomoći u toku noći, vikendom i praznicima, Dom zdravlja „Novi Sad“ noćna dežurstva plaća sam. Međutim, zbog lošeg finansijskog stanja, sva je prilika da ovu obavezu neće dugo moći da izvršavaju.

    – Od 1. novembra nam je RFZO ukinuo plaćanje noćnog dežurstva zubara, ali mi ovu uslugu nismo prekinuli ni na jedan dan, kako pacijentima ne bismo pravili probleme – kaže portparol Doma zdravlja „Novi Sad“ Olga Ješić. -Ipak, ovu uslugu nećemo ni moći dugo sami da plaćamo, zbog čega smo uputili dopis Gradu, u cilju pronalaska zajedničkog rešenja. Sad čekamo odgovor.

    Problem je i noćna pedijatrijska služba, koju RFZO nikad nije ni plaćao, a za koju postoji ogromna potreba u Novom Sadu. Pedijatri dežuraju u istoj ambulanti gde i stomatolozi, u Rumenačkoj ulici, ali i tu uslugu Dom zdravlja, bez pomoći države, sam finansira. Koliko su dežurstva značajna, govore i podaci da se svake noći dežurnoj ekipi obrati za pomoć desetak Novosađana zbog zubobolje, a u pedijatrijsku službu nekada s roditeljima dođe i po dvadesetak mališana.

    Dom zdravlja „Novi Sad“ se, kao i većina gradskih javnih preduzeća, suočio s finansijskom krizom, zbog čega su morali da smanje broj zaposlenih.

    – Da bismo napravili finansijski balans, u poslednjih nekoliko meseci je broj radnika opao za oko 40 odsto. Broj zaposlenih je gotovo prepolovljen – zaključila je Ješićeva.

    Kritičan i kol-centar

    I situacija s kol-centrom je postala problematična, jer je velikom broju operatera koji su bili zaposleni na određeno vreme istekao ugovor.

    – Nismo bili u mogućnosti da im produžimo ugovore, jer su njihove plate, takođe, na teret našeg budžeta. To se odrazilo na dužinu čekanja na javljanje operatera i prouzrokovalo je nezadovoljstvo građana, zbog čega opet tražimo pomoć od Grada – istakla je Ješićeva.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE