Oglašavanje Google-u donelo više nego svim američkim štampanim izdanjima
U posljednjih nekoliko godina prihodi od internet oglašavanja ubrzano rastu, dok oglašavanje u štampanim medijima beleži pad prihoda. Gase se čak i neke ugledna štampana izdanja, poput američkog nedeljnika Newsweek i britanskog Guardiana.
Američka kompanija Statista.com uporedila je polugodišnje prihode američkog internet diva Googla s prihodima od klasičnog oglašavanja svih američkih štampanih medija. Google je globalno u prvih šest meseci ove godine ostvario 20,8 milijardi dolara bruto prihoda dok su sva američka štampana izdanja zajedno od oglasa prihodovala 19,2 milijarde dolara.
U popratnom komentaru Statista.com navodi da ovakvo poređenje i nije u potpunosti pravedno s obzirom da se kod Google-a uzeto globalno poslovanje, ali da ipak daje grubu sliku o trendovima.
Još 2006. mediji su od oglašavanja u štampanim izdanjima prihodovali više od 70milijardi dolara.