
Kako do duple kamate u prvom mesecu oročenja?
Kao treća banka po visini ukupnih deviznih depozita građana u Srbiji, Eurobanka je jedna od najstabilnijih finansijskih institucija u zemlji. Štaviše, Eurobanka beleži stalni porast depozita klijenata, a samo 2011. godine štedni ulozi uvećani su za oko 10 odsto.
Međunarodna „Nedelja štednje“, koja se tradicionalno svake godine produži u „Mesec štednje“ i ove godine je povod za Eurobanku da pripremi atraktivnu ponudu za štediše. O promotivnoj ponudi i drugim štednim proizvodima razgovarali smo sa Goranom Tomićem, rukovodiocem službe za depozitе građana Eurobanke.
Šta ste pripremili građanima u tradicionalnom Mesecu štednje ove godine?
„Eurobanka je tradicionalno prepoznata kao banka sa odličnim uslovima za štednju. Povodom Meseca štednje, Eurobanka nagrađuje štediše isplatom duple kamate u prvom mesecu oročenja. Ova ponuda važi za depozite u evrima i dinarima, uz opciju mesečnog pripisa kamate. Ponudom duple kamate u prvom mesecu oročenja, odlučili smo da nagradimo sve klijente koji nam ove jeseni ukažu poverenje. Ovo je prava prilika za sve građane koji štednju prepoznaju kao način da još više uvećaju svoju ušteđevinu i finansijsku sigurnost,“ kaže za Bizlife Goran Tomić, rukovodilac službe za depozitе građana Eurobanke.
Šta vašu ponudu u Mesecu štednje čini jedinstvenom u odnosu na druge ponude banka?
Pored promotivnog proizvoda „Od duplog glava ne boli“, štedišama nudimo još mnogo tipova i vrsta štednih proizvoda, atraktivne kamatne stope i podršku Savetnika za štednju. Sve to čini donošenje odluke o vrsti štednje daleko jednostavnijim u Eurobanci.
Kakvo je interesovanje u odnosu na prošlu godinu kada je štednja u pitanju?
Interesovanje građana za štednju upkos krizi raste iz godine u godinu. Veoma smo ponosni na tu činjenicu, jer je proces pridobijanja poverenja štediša bio dugotrajan. S obzirom na to da je naša kampanja počela na svetski dan štednje, 31.oktobra, mi smo više nego zadovoljni odzivom građana.
Kakvim štednim proizvodima ste stekli poverenje klijenata?
U pitanju su proizvodi poput: „Slobodne štednje“ sa atraktivnom kamatnom stopom uz uvek dostupan novac „Štednje pri ruci“, gde je 50 odsto oročenog iznosa uvek na raspolaganju. Zatim tu je „Euro STEP“ gde kamata progresivno raste iz meseca u mesec, „Blago deci“, štednja za decu i proizvod „Euro UNAPRED“ sa dve opcije: isplatom celokupne ili mesečne kamate unapred.
Ukoliko imaju neke finansijske nedoumice u vezi sa štednjom, kome se klijenti mogu obratiti?
Eurobanka je svojim stedisama stavila na raspolaganje usluge Savetnika za štednju, koji klijentima pruža detaljne informacije kako da upravljanju svojom štednjom, isplatama kamate, vrstama štednih proizvoda, kao i kako da reše sve druge nedoumice koje mogu imati ukoliko se odluče za štednju u banci.