
(FOTO) Obucite svoje oči rokerski
Rok era ili kraj 60-tih i početak 70-ih ili, kako su to rekli dizajneri Emilio Pući i Pol Smit, zlatno doba italijanskog filma, ove su godine bili neiscrpna inspiracija u kreiranju ramova za naočare.
Gucci je svoju kolekciju nazvao „Belissima“ pre svega zbog romantičnih oblika i kolorita, dok je prava senzacija spoj kreativnosti Dajen fon Furstenberg i tehničkih novotarija Google-a koji su najavili nove ramove. Suvlasnik Google-a Sergej Brin ovu je saradnju nazvao pravom revolucijom i vrhuncem stila, udobnosti i lepote. Vogue je zato svoje naočare krstio „Candy shop“, dok su se Armani, Yves Saint Laurent i Cazal eksplicitno vratili oblicima 60-tih godina prošlog veka.
I materijali su uznapredovali. Izuzetno lagani i atraktivni metali kao i visokokvalitetna plastika ukrašavaće vaš pogled, ali će mu i veoma prijati.