
Koliko slavni zarađuju na svojim parfemima?
Danas većina svetskih zvezda ima i svoj parfem, ali na mirisnom biznisu zarađuje samo nekolicina poznatih.
‘Želela sam da kreiram zabavan i duhovit miris’, izjavila je Sara Džesika Parker pre dve godine na predstavljanju svog poslednjeg "parfermskog" uspeha lansiranog uoči premijere filma 'Seks i grad 2'. Ali postigla je mnogo više. Miris inspirisan najseksipilnijim gradom na svetu doživeo je neočekivan uspeh. Samo u Sjedinjenim Državama njen cvetno-voćni parfem NYC zaradio je 18 miliona dolara.
Pre dvadesetak godina Elizabet Tejlor bila je prva filmska diva čiji je parfem White Diamonds, procjenjuje se, samo u jednoj godini inkasirao neverovatnih 54 miliona dolara. Senzualni cvetno-orijentalni parfem jedne od najvećih glumica i filmskih lepotica i danas je među najprodavanijim u Americi.
Prva manekenka koja se može pohvaliti "mirisom uspeha", Naomi Kembel, otkako je pre 13 godina lansirala prvi miris, koji je danas poznat kao Naomi Campbell Classic, ne silazi s top lista najprodavanijih parfema poznatih ličnosti, a u međuvremenu je lansirala desetak parfema.
Mnogo je više pop-pevačica koje su, osim muzičkim, uspele da privuku široke mase i svojim mirisnim notama. Predvodi ih pevačica i glumica Dženifer Lopez koja je pre deset godina sa svojim Glow započela uspešnu mirisnu dinastiju. Njenim stopama dve godine kasnije krenula je i tada veoma popularna Britni Spirs koja je rasprodala 10 miliona bočica svoja prva tri parfema, Curious, Fantasy i In Control Curious.
Dok se očekuju finansijski izvještaji o proletos lansiranom, prvom parfemu pop-kraljice Madone Truth or Dare, Bijonse već dve godine zarađuje na svojim mirisnim hitovima.