Algoritmom do savršenog broja grudnjaka
Kako je za veliki deo žena kupovina grudnjaka i dalje težak posao, dve bivše radnice Microsoft-a osnovale su kompaniju True & Co, neku vrstu online kabine za isprobavanje koja pokušava da korisnicama pronađe savršen grudnjak uz pomoć algoritma.
Jedinstvena metoda koju su razvile Mišel Lam i Arti Ramamarthi koristi informacije koje ispunjava kupac u upitniku kako bi se utvrdilo koji oblik i veličinu grudnjaka treba da nosi.
Mišel Lam kaže da je motiv za ovakav online servis pronašla u sopstvenom iskustvu potrage za pravim brojem grudnjaka. Spojila je svoje znanje iz e-trgovine s iskustvom programerke Arti Ramamarti, a rezultat je bio kod koji su sačinile od ‘nepisanih pravila’ najboljih svetskih stručnjaka za donje rublje.
Klijenti online prodavnicee True & Co imaju priliku da isprobaju grudnjake kod kuće bez naknade. Nakon što odgovore na niz pitanja o obliku grudi i omiljenim markama donjeg rublja, algoritam im nudi popis potencijalno dobrih komada. Žene mogu izabrati tri sa liste koji će im biti poslati na probu. Klijentkinje su navodno oduševljene, a i investitori veruju da je pred kompamnijom uspeh budući da je preduzetnički dvojac u prvom krugu uspeo da prikupi preko 250.00 evra investicija, piše Daily Mail.