Američke krofne stigle u Indiju
Američki lanac brze hrane „Dunkin Donuts“, najpoznatiji po krofnama, najavio je da će u narednih pet godina otvoriti 100 lokala u Indiji.
Prvi indijski lokal ove kompanije je otvoren ranije ovog meseca i u njemu se, osim standardnih proizvoda „Dunkin Donuts“, nudi i hrana specijalno prilagođena ukusu Indijaca, kao što su bogato začinjeni sendviči, prenosi AFP.
Najveći svetski prodavac krofni, „Dunkin Donuts“, stupio je na susedno kinesko tržište 2008. i sada u toj zemlji ima 80 lokala.
„Vidimo da ovde postoji mlada srednja klasa u brzom porastu, tako da je ova zemlja spremna za naš dolazak“, izjavio je povodom prodora na indijsko tržište izvršni direktor „Dunkin Donuts“ Najdžel Trevis.
Domaći konkurenti američkoj firmi u Indiji su lanci restorana „Cafe coffee day“ i „Barista“, a od stranih firmi američki „Starbucks“, koji planira otvaranja prvih lokala u Indiji tokom avgusta ili septembra.
Američke kompanija se sektora brze hrane „McDonalds“, „Domino“ i „Pizza hut“ već ubrzano šire mrežu svojih lokala u Indiji, što tamošnji zdravstvene stručnjaci počinju da dovode u vezu sa sve rasprostranjenijom gojaznošću medju pripadnicima indijske srednje klase.