Šta poslodavci stvarno traže na vašim Facebook profilima?
Stručnjaci već dugo upozoravaju koliko su profili na društvenim mrežama postali važan deo potrage za poslom, a za to imaju itekako puno razloga.
Osim što su moćan alat za (besplatnu) samopromociju, posebno kod pojedinih zanimanja vezanih uz IT, medije ili umetnost, društvene su mreže i prva adresa na koju svraća sve više poslodavaca dok proveravaju kandidate za neki posao.
I dok na sadržaj koji izbaci Google pri pretrazi vašeg imena imate nikakav ili jako ograničen uticaj, sadržaj vaših profila na Facebooku, Twitteru i LinkedInu itekako je nešto nad čime imate kontrolu.
Zahvaljujući studiji koju je sprovela stranica CareerBuilder sada znamo i što tačno poslodavci traže kad pregledavaju vaše online profile, odnosno koje su to stvari koje će prosečnom poslodavcu ukazati da vi niste ono što on traži:
* Neprimerene ili provokativne fotografije – 49 posto poslodavaca
* Stvari koje upućuju na to da pijete alkohol ili konzumirate droge – 45 posto
* Loše komunikacijske veštine – 35 posto
* Diskriminatorski komentari o drugim ljudima – 28 posto
* Bilo kakve informacije koje upućuju da ste o nečemu lagali u svojoj prijavi – 22 posto
Srećom, ispostavilo se kako na Twitteru ipak možete biti nešto opušteniji: 65 posto poslodavaca pregledava Facebook profil, 63 posto njih pretražuje i LinkedIn, dok svega 16 posto onih najupornijih gleda i Twitter.