Microsoft pokrenuo novu društvenu mrežu So.cl

Nakon višemesečnog testiranja, Microsoft je svima otvorio pristup sopstvenoj društvenoj mreži, prvenstveno namenjenoj studentima.

 
So.cl  je koncipiran na pretraživanju interneta korišćenjem Microsoftovog pretraživač, koja u društvenom okruženju dobija funkciju umrežavanja korisnika.

Unutar mreže omogućeno je deljenje rezultata pretraživanja, njegovo komentarisanje, usmeravanje korisnika na sličan traženi sadržaj. Na javnim unosima svi su pozvani da dodaju komentar ili započnu diskusiju, koja bi trebala da rezultira uspešnijom pretragom interneta.

Microsoft ovim projektom ima dvostruki cilj: da formira društvenu mrežu i poboljša Bing, njihov pretraživač koji nije naročito popularan. Prema podacima analitičara comScore-a, Bingu pripada svega 15,3 odsto tržišta pretraživanja weba u SAD-u. Na globalnom tržištu taj postotak je puno niži i iznosi 4,7 odsto. Udeo koji na globalnom tržištu zauzima Google iznosi 78,6 odsto.

So.cl je kreiran kako bi doneo novi kvalitet Microsoftovom pretraživaču dodavanjem društvene komponente u rezultate pretraživanja.

Nova društvena mreža ne nudi ništa posebno novo. Korisnici Facebooka, a posebno Googleove društvene mreže, naći će se u poznatom okruženju, koje dosta podseća na postojeća rešenja. Na vrhu stranice nalazi se formular putem kojeg se dodaju unosi inicirani pretragom ili sopstvenim tekstom.
 
I ovde su korisnici na početku pozvani da izgrade okvir za prikazivanje sadržaja koji žele pratiti izborom prijatelja i tema. Komunikacija unutar mreže podeljena je na privatnu, određenu „prijateljima“, i javnu, u kojoj sudeluju svi korisnici So.cl-a. Microsoft je na svojoj društvenoj mreži važan prostor dodelio zabavi, koju je zamislio kao zajedničko gledanje video sadržaja.
 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE