U knjižarama „Gerila PR 2.0“ u izdanju Lagune
Izdavačka kuća Laguna objavila je knjigu Majkla Levina „Gerila PR 2.0“ koja govori o tome kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.
Ovo izdanje, koje je najšire korišćeno i predstavlja najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno je revidirano i ažurirano za 21. vek, a u njemu ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.
Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima.
Više informacija o knjizi možete naći OVDE.