Kako su slavni brendovi dobili imena

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako su slavni brendovi dobili imena

    Da li ste znate kako su nastala imena poznatih brendova o kojima slušate gotovo svakodnevno?

    Svakodnevno možete čuti poznata imena brendova kao što su “Coca Cola”, “Amazon”, “Lego”, “Nike”…

    Internet portal “Bored Panda” napravio je listu slavnih kompanija i objasnio kako su nastala njihova.
     
    Tako je, na primer, Lego dobio ime spojem reči “Leg Godt” što prevedeno s danskog znači “Igraj dobro”.
     
    Naziv Adidas nastao je spajanjem početnih slova imena i prezimena osnivača kompanije – Adolfa Daslera.
     
    Audi je nastao kada je osnivač kompanije Avgust Horh (August Horch) preveo svoje ime na latinski, a ono otprilike znači “slušaj”.
     
    Canon je ime dobio prema budističkom božanstvu, a kompanija se prvo nazivala Kwanon te je 1935. godine ime promenjeno kako bi bilo bolje prihvaćeno u celom svetu.
     
    Coca Cola je dobila ime po lišću koke i oraščićima koji su u osnovi ukusa ovog pića.
     
    Nike je naziv dobio po grčkoj boginji pobede (Nika).
     
    Pepsi je naziv dobio po enzimu pepsin.

    Volkswagen prevedeno s nemačkog jezika znači “narodni automobil” pa je jasno otkud taj naziv.
     
    Amazon je dobio ime na poprilično logičan način. Džef Bezos želeo je da svojoj kompaniji da ime na “A”, kako bi se pojavljivao među prvima u abecednom redu. Uzeo je rečnik, počeo da lista i zaustavio se kada je naišao na reč “amazon”. Želeo je da njegova kompanija bude velika kao što je to i Amazon, najveća reka na svetu.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE