Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rekonstrukcija pruge Beograd – Bar do 2014.

    Rekonstrukcija pruge Beograd – Bar trebalo bi da se završi početkom 2014. godine, a do sada je u taj posao uloženo oko 60 miliona evra, kazao je danas crnogorski ministar za saobraćaj i pomorstvo Andrija Lompar.

    Lompar je nakon potpisivanje Ugovora o potvrđivanju kontinuiteta pružanja usluga u vazdušnom saobraćaju Srbije i Crne Gore kazao da će prosečna brzina biti veća za oko 20 kilometara na čas, što je značajno i za konkurentnost železničkog prevoza između dve zemlje, ali i Luke Bar. On je dodao da se te investicije odvijaju kroz kreditne linije Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj ali i uz pomoć sredstava iz IPA fondova.

    Kada je reč o autoputu od Bara prema Beogradu, odnosno Koridoru 11, Lompar je kazao da trenutno konsultanti Evropske investicione banke vrše reviziju dokumentacija koja je urađena do sada. Kako je naveo, oni su već napravili preliminarni izveštaj, a do sredine jula treba da bude gotovo kompletan izveštaj, na osnovu koga će se videti da li je taj put u skladu sa finansijskim kapacitetima Crne Gore. Lompar je dodao da će do kraja godine biti izvesno sve što se tiče dinamike, standarda i način obezbeđivanja sredstava odnosno finansijski model za izgradnju autoputa.

    Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić je kazao da je na Koridoru 11 skoro završena deonica od Uba do Lajkovca u dužini od 12 kilometara. On je podsetio da su pre nekoliko dana počeli radovi i na deonica od 40 kilometara između Ljiga i Preljine, koji će biti izgrađen novcem koji je dobijen od Azerbejdžana.Mrkonjić je kazao da će u narednih mesec dana za realizaciju biti spremne još dve deonice – od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, završeni su projekti, a eksproprijacija je u toku.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE