Mogu li današnji direktori marketinških agencija živeti poput onih iz serije „Momci sa Medisona“?

Mogu li današnji kreativni direktori marketinški agencija živeti poput Dona Drejpera iz popularne AMC-eve serije „Momci sa Medisona“? Zanimljivo istraživanje portala Credit Sesame pokazalo je da ne mogu, prenosi Index.hr
 


 
Gledajući uspešnu i hvaljenu seriju „Momci sa Medisona“, vrlo lako dolazimo do zaključka da Don Drejper živi na visokoj nozi, ali istraživanja portala Credit Sesame pokazala su da je životni stil kreativnog direktora i mlađeg partnera u jednoj od najboljih njujorških marketinških agencija gotovo nedostižan današnjim Drejperima.
 
Naime, lik Dona Drejpera živi prilično raskošno na godišnjoj plati od 45 hiljada i bonusu od 2,5 hiljade dolara. Preneseno u današnje vrednosti, bio bi to iznos od 356.510 dolara, tvrde iz Credit Sesamea.
 
Ista pozicija u današnji uslovima donosi daleko manju zaradu (133 hiljade dolara), a uprkos činjenici da je i dalje reč o zaradi većoj od američkog proseka, takva primanja teško da će rezultirati životnim stilom koji vidimo u seriji. Drugim rečima, današnji direktori marketinških agencija mogu zaboraviti putovanja prvim razredom, održavanje najmanje dveju ljubavnica, neprestane provode, skupa pića i cigarete, Kadilak i suprugu domaćicu.
 
Infografiku možete pogledati na Credit Sesame.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE