
Boschu dve prestižne nagrade za ekološko poslovanje
Poslovni časopis Capital dodelio je nagradu „Greentech-Manager 2011.  godine“ Franzu Fehrenbahu, predsedavajućem upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH.
 
 Nagrada se dodeljuje preduzetnicima i menadžerima koji sa izvanrednim  uspehom promovišu razvoj zelenih tehnologija i raspolažu inovativnom i  održivom proizvodnom paletom. Kako se ističe u saopštenju kompanije,  Bosch je kompanija koja je u svojim poslovnim aktivnostima dugoročno  orentisana i koja se pod sloganom „Tehnologija za život“ fokusira na  proizvode koji doprinose većoj energetskoj efikasnosti, niskoj potrošnji  prirodnih resursa i zaštiti okoline.
 
Takođe, grupacija Bosch je na dodeli nagrada „best brends“  koja je održana u Minhenu primila  nagradu za uspešan brend menadžment. Naime, u kategoriji „najbolji  internacionalni korporacijski brend“ kompanija je zauzela četvrtko mesto i  time napredovala na lestvici za više od deset mesta. Samo tri  proizvođača automobila  – BMW, Audi i Volkswagen – nalazila su se ispred Boscha. Treba istaći da o dodeli nagrade  „best brends“ ne odlučuje žiri, već je ona rezultat ispitivanja  potrošača u sklopu ankete. Centar za istraživanje tržišta (GfK)  u svojoj reprezentativnoj studiji vrši merenje dva bitna kriterijuma:  stvarni tržišni uspeh i popularnost brenda iz perspektive potrošača,  navodi se u saopštenju Boscha.
	





