Nađa Nikolić

„30 ispod 30“, Nađa Nikolić: Brojevi, ljudi i poverenje

Podaci imaju smisla samo kad se pretvore u konkretne odluke. Na toj ideji Nađa Nikolić gradi posao Digital Analytics Managera u kompaniji Represent Communications, gde vodi tim koji razvija jasne metode za merenje uspeha kampanja. Svoju karijeru od početka gradi u istoj agenciji, a znanje sa Fakulteta političkih nauka i Fakulteta organizacionih nauka koristi da pokaže da analitika nije suvoparna statistika, već alat za pametnije planiranje. Za Nađu, analitika je obavezan deo svake ozbiljne strategije.

  • Šta vas danas najviše pokreće na poslu?

Jedan od glavnih pokretača u mom radu oduvek je znanje. Svet komunikacija se stalno menja i u ovoj industriji jedino stalnim usavršavanjem te promene možemo da iskoristimo za stvaranje vrednosti. Važno je da neprestano učimo kako bismo bili korak ispred i donosili kvalitetne odluke. „Ljudi pre svega” – vrednost je naše agencije i filozofija koju u potpunosti delim. Zato mi je neizmerno važno da ljude u poslu posmatram kao pojedince, a ne samo kroz funkcije i uloge koje obavljaju. Upravo takvi međuljudski odnosi čine temelj uspeha svakog projekta, jer svako od nas unosi deo sebe u svoj rad. Jedna od najvećih satisfakcija jeste kada klijenti prepoznaju našu ulogu i posmatraju nas kao produženu ruku svog tima koja im pomaže u donošenju odluka. Dugogodišnje saradnje sa mnogima od njih potvrda su poverenja i stvarne vrednosti našeg rada.

Nađa Nikolić

  • Kako održavate motivaciju i energiju u svetu koji se stalno menja i u trenucima kada stvari ne idu po planu?

Verujem da motivacije ne manjka kada istinski voliš ono što radiš. Analitika digitalnih kanala je uska niša koja zahteva radoznalost, strpljenje i upornost. Svaki uvid koji izgleda kao jasan zaključak proističe iz dugog procesa traženja reda i prepoznavanja obrazaca u ogromnom broju podataka. U trenucima kada stvari ne idu po planu, probleme posmatram kao zadatke koje mogu da razložim i rešavam deo po deo. Veliki oslonac su mi ljudi iz tima, jer često kroz razgovor dolazimo do jednostavnih rešenja za komplikovane izazove. Pre tri godine sam dobila interno priznanje za „Problem solvera”, što mi posebno znači jer je rezultat svakodnevnog rada sa klijentima. U takvim trenucima ključni su smirenost i vera u sopstveni proces, a pronalazak rešenja predstavlja zadovoljstvo koje me dodatno motiviše za dalje izazove.

  • Koji izazov vas je najviše izbacio iz zone komfora i kako ste ga savladali?

U komunikacijskoj industriji izazovi su svakodnevni, a brzina je standard. Na dnevnom nivou svedočimo promenama u algoritmima i platformama, a u skladu sa tim se menjaju i očekivanja klijenata. Ipak, ko radi u ovoj industriji zna da je upravo to njena čar.

Moj najveći lični izazov bio je trenutak kada sam postala majka. Redefinisanje prioriteta i pomeranje fokusa, uz učenje kako da budem prisutna u dve, meni jednako važne uloge – bili su istinsko izlaženje iz zone komfora. Tada sam shvatila koliko je važno raditi u sistemu koji te prepoznaje kao osobu i timu koji te razume. Od samog početka, moj cilj nije bio da balansiram ove dve uloge, već da ih integrišem. Smatram da sam u tome uspela i da mi je uloga majke donela novu snagu da nastavim da napredujem na profesionalnom planu.

Nađa Nikolić

  • Da li biste izdvojili neku osobu ili neki trenutak iz svoje karijere koji je bio presudan za vaš dalji razvoj?

Jedan od presudnih trenutaka bio je sam početak moje karijere, kada je kod mene, tada još praktikantkinje, prepoznat potencijal i snažna želja da učim. Pruženi su mi poverenje i sloboda, za koje verujem da su od presudnog značaja u trenucima kada mlada osoba počinje da se oblikuje u poslovnom svetu. Upravo to poverenje mi je dalo samopouzdanje da istražujem svoje granice i učim kroz izazove, uz stalnu podršku nadređenih. Pet godina kasnije, i dalje sam deo istog sistema – ne iz navike, već zato što mi je omogućio razvoj, poverenje i kulturu u koju verujem. Danas vodim tim i radim na strateškom razvoju novih usluga, ali se trudim da negujem iste vrednosti koje su me oblikovale na početku karijere. Želim da svaki mladi kolega oseti isto poverenje i vetar u leđa koji sam i ja imala kada sam počinjala.

  • Na koje dostignuće ste najponosniji u svom poslovnom putu?

Ponosna sam na svoj put od praktikantkinje do menadžerke, koji sam izgradila kontinuiranim radom i istrajnošću. Tokom svog karijernog razvoja imala sam priliku da radim sa velikim klijentima iz oblasti ritejla, e-commercea, FMCG-a i drugih sektora, što mi je donelo dragoceno razumevanje različitih industrija. Posebno mi je važno što aktivno razvijamo metodologije koje odgovaraju na savremene poslovne izazove. Ovog proleća smo kreirali indikator za praćenje uticaja kompanija u oblastima održivog razvoja i društvene odgovornosti, a trenutno razvijamo pokazatelj koji meri „zdravlje brenda” na digitalnim kanalima i omogućava jasan, kvantifikovan uvid u njegovu poziciju iz meseca u mesec. Razvojem ovakvih usluga ne samo da unapređujemo postojeće standarde već i otvaramo prostor na tržištu za inovativne, analitikom vođene pristupe.

  • Kako vidite svoju karijeru za pet godina i šta biste voleli da promenite u industriji kojoj pripadate?

Nadam se da će industrija u narednih pet godina bolje razumeti značaj digitalne analitike i njen uticaj na celokupan proces donošenja odluka i uspeh kampanja. Verujem da će to doprineti kvalitetnijim i efikasnijim pristupima u komunikaciji. Što se mog ličnog puta tiče, uvek sam imala jasan cilj – da budem prepoznata po stručnosti u oblasti kojom se bavim. Verujem da ću u tome uspeti. 

Nađa Nikolić

  • Zašto ste odlučili da ostanete i radite u Srbiji?

Srbija je moja domovina. Volim njen jezik, kulturu i ljude. Verujem u potencijal mladih u Srbiji, koji iznova dokazuju svoju stručnost i postižu izuzetne rezultate. Ovde vidim prostor za profesionalni rast, doprinos industriji i razvoju tržišta, kao i priliku da svoje vrednosti prenesem ćerki u okruženju koje mi je blisko.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Stefan Jovanović, Zoran Rašić / BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE