Srpski turisti mogli bi da ostanu bez uplaćenog aranžmana za Egipat
Egipatska kompanija „Al-Mamun travel international“ obavestila je Ambasadu Srbije u Kairu da nije odgovorna za naše turiste koji su u ponedeljak stigli u tu zemlju preko turističke agencije iz Srbije „United travel intrnational“ (UTI), koja je njihov partner.
Zbog navodnog dugovanja partnerstvo je puklo, pa „Al-Mamun“ ubuduće neće ispunjavati dogovorene obaveze oko smeštaja i transporta naših turista.
Kako bi se izbeglo da naši turisti ni krivi ni dužni dožive neprijatnosti, ambasada je od Ministarstva spoljnih poslova tražila hitnu intervenciju.
Dug od 50.000 EUR
Mada se čini da je problem ovoga puta rešen, uskoro se očekuju dolasci novih grupa turista preko agencije UTI, pa smatramo celishodnim da se na licu mesta proveri da li je sve u redu kako se naši turisti ne bi eventualno suočili sa problemima. Podsećamo na sličan problem koji se desio prošle godine sa agencijom „Conte“ – navodi se u dopisu ambasade.
Direktor „Al-Mamun grupe“ Hasan Mamun potvrdio je za Press da njegov doskorašnji partner iz Srbije, tačnije vlasnik „United Travel International“ Atef Aglan, nije platio usluge koje su njegovim putnicima obezbedili.
Njihov dug prema nama sada iznosi najmanje 50.000 EUR, zbog čega smo odlučili da ne uslužimo njegove putnike koji dolaze posle 1. avgusta, istakao je Mamun.
Kako se nezvanično saznaje, Atef Aglan je jedan od aktera afere „Conte“, koja je, između ostalog, izbila i zbog toga što je usred sezone upravo on povukao menicu agenciji „Conte“, zbog čega su prošle godine putnici ostali ispred hotela u Tabi.
Sprečena kriza
Iz „United Travel International“ međutim, najavljuju kontratužbu protiv „Al-Mamun grupe“, kao i protiv svih agencija i ostalih institucija koje su poverljive informacije o njihovom poslovanju iznele u javnost i prenele, kako kažu, u potpunosti lažne navode o zatvaranju agencije ili dugovanjima.
Bitno je da je naš zakonski predstavnik Atef Aglan sprečio da dođe do krize – svi putnici na poslednjem polasku su smešteni, a za sve naredne polaske kompletnu podršku su preuzele druge dve agencije sa kojima smo sklopili nove ugovore, navodi direktor marketinga „United Travel International“ Marijana Sekulić.
Inspekcija: Nema nepravilnosti
U Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja tvrde da prema podacima Narodne banke Srbije kompanija „United Travel International“ nema evidentirane neizmirene finansijske obaveze, kao i da im se nisu javili nezadovoljni putnici.
– Turistički inspektor je u ponedeljak utvrdio da je organizator putovanja, iz poslovnih razloga, promenio inopartnera, ali da je obezbeđena realizacija ugovora o putovanju, odnosno smeštaj 165 putnika u skladu sa programom putovanja koji su naši turisti ugovorili i uplatili – kažu u Ministarstvu.