Konkurs za najbolju marketinšku knjigu

Direktor Press pablišing grupe Branko Miljuš i osnivač i vlasnik časopisa Taboo, Džozef Ivan Lončar, potpisali su ugovor o generalnom pokroviteljstvu profesionalnih konkursa „Najbolja marketinška knjiga 2011.“, kao i „Najbolji marketinški udžbenik 2011.“

Lončar je istakao da se konkursi održavaju u sklopu manifestacije „Marketinški događaj 2011.“.

– Konkursi za najbolju marketinšku knjigu i udžbenik prvi put se organizuju u Srbiji, a najznačajnije je to što će u žiriju biti ljudi koji su najkompetentniji u toj oblasti, privrednici i biznismeni – kazao je Lončar.

On je istakao da je Press značajno doprineo razvoju i popularizaciji marketinga.

– Izuzetno je značajna saradnja Tabooa i Pressa, pre svega, zato što je neophodno razvijanje ta discipline kako bi se pokazalo koliko je knjiga primenjiva u sticanju neophodnih znanja za posao kojim se bavite. Zato je Branko Miljuš, direktor PPG-a, najbolji izbor za predsednika sedmočlanog žirija koji će od septembra ocenjivati pristigle radove – kazao je Lončar.

Miljuš je istakao da se nijednog momenta nije dvoumio da se priključi toj akciji.

– Zadovoljstvo nam je da podržimo takav događaj i znamo koliko je marketing značajan u današnje vreme – kazao je Miljuš.

Izdavači, autori, naučni radnici ili publicisti koji se bave marketingom mogu da prijave svoje knjige ili udžbenike na javni konkurs koji je otvoren do 19. septembra. Autor treba da bude državljanin Srbije, da govori srpskim jezikom, a prvo izdanje knjige treba da bude objavljeno od 1. januara 2010. Pobedniku sledi plaketa, prigodna povelja, ali i novčana nagrada od 3.000 evra.

Svečano proglašenje najbolje knjige i udžbenika obaviće se na svečanosti 18. novembra.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE