Avon uključuje tri nova tržišta u dunavski region

Kozmetički gigant Avon je zvanično najavio integraciju tri dodatna tržišta u jedan od AVON-ovih najuspešnijih regiona u centralnoj i istočnoj Evropi – dunavski region. Od ovog meseca, poslovanjem Avona u Bosni i Hercegovini, Hrvastkoj i Sloveniji biće rukovođeno na nivou dunavskog regiona.
 
Dunavski region do sada je uključivao šest zemalja: Mađarsku, Bugarsku, Srbiju, Makedoniju, Albaniju i Crnu Goru. Ove zemlje, ujedinjene 2009. godine, oformile su jedan od najprosperitetnijih regiona koji osvaja snažne pozicije u odnosu na ostala brzorastuća tržišta na kojima kompanija Avon posluje.
 
„U dunavskom regionu, tokom njegovog kratkog postojanja, već smo ostvarili impresivan niz uspeha. Oslanjajući se na te uspehe, sada stvaramo jači, efikasniji region, operativno i finansijski, koji će biti bolje pozicioniran kako bi uspeo u dinamičnom i visoko konkurentnom okruženju. Ova kombinacija će obezbediti snažnu platformu za održivi razvoj i mogućnosti za razvoj karijere za zaposlene. Poznavajući i poštujući naše kolege iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije, sigurni smo da zajedno možemo uspešno da se takmičimo na onome što je sada, očigledno, globalno tržište“, rekao je Sebastian Bako, generalni direktor Avon Dunav grupe.
 
Regionalni finansijski rezultati ukazuju na stabilan menadžment i pozicioniranje kompanije. U centralnoj i istočnoj Evropi, u prvom kvartalu prihod je bio isti u odnosu na prethodnu godinu, ili manji za 1% u konstantnim dolarima, što odražava dalje makroekonomske pritiske na ovim prostorima. Operativni profit je porastao za 12% u odnosu na kvartal u 2010. godini. Operativna marža u regionu iznosila je 18,7%, za 200 baznih poena veća u odnosu na kvartal iz prethodne godine.

Kao apsolutni lider u direktnoj prodaji,  tržišni lider na razvijenim tržištima, sa prihodom do 10 milijardi dolara, kompanija Avon  ima značajnu ulogu u ekonomijama zemalja u kojima posluje. Multinacionalni gigant ističe porast od 6 odsto u 2010. u odnosu na 2009. godinu. Broj Avon dama u 2010. godini porastao je za 4 odsto u odnosu na isti period u prethodnoj godini, što praktično znači 6,5 miliona Avon Dama na više od 100 tržišta širom sveta. Avon se može pohvaliti prepoznatljivošću brenda od čak 90 odsto. Kompanija je prepoznatljiva i po svom liderstvu u inovativnim tehnologijama koje prva predstavlja tržištu i ponosna je što ima više žena na rukovodećim pozicijama nego bilo koja druga globalna kompanija koja je listirana na svetskim berzama.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE