Završeni Dani trešnje: Sajam ispunio očekivanja organizatora

Još jedan Međunarodni sajam privrede, poljoprivrede, prehrane i turizma Dani trešnje, koji je ove godine po deveti put organizovalo Turističko udruženje Sever-Potoci, protekao je na zavidnom nivou.
 
Uprkos teškoj ekonomskoj krizi, manifestacije je ove godine okupila više od 200 izlagača kako iz BiH tako iz Hrvatske, Srbije, Albanije, Slovenije i Crne Gore i još nekih europskih zemalja. Zahvaljujući velikom broju izlagača, sklopljena su i mnoga poslovna partnerstva.
 
Prema rečima direktora Sajma Salema Bubala, iako je teško vreme i bilo je potrebno uložiti jako mnogo truda i novca da bi sve ispalo kako treba, dolazak tolikog broja izlagača i gostiju koji su uveličali celu manifestaciju je potvrdio da je sve proteklo prema očekivanjima.
 
„Ovogodišnji sajam je rezultirao sklapanjem mnogih partnerstva i, što je jako bitno, osigurao otkup trešnje k Europi s ovih područja u idućoj godini. Takođe, Hepok d.o.o Mostar, ovogodišnji partner sajma, preuzeo je ulogu pojaviti se kao glavni lider u otkupima i preradi proizvoda, što se uistinu pokazalo kao pun pogodak. Da se samo jedno radno mesto otvori na osnovi ove manifestacije, mi smo postignuli uspeh“, istaknuo je Bubalo.
 
Posebno je naglasio kako će iduća jubilarna, 10. po redu manifestacija Međunarodni sajam privrede, poljoprivrede, prehrane i turizma Dani trešnje biti posebna. Među zvanicima će biti svi oni koji su u poslednjih devet godina sudelovali na sajmu i na bilo koji način doprineli njegovom uspehu i tradiciji.
 
„Nastojaćemo povećati prostorni kapacitet za izlagače, kako bismo iduće godine mogli ugostiti 400 izlagača, što bi bilo dvostruko više od ovogodišnjeg broja. Za ostvarivanje tog plana će zasigurno biti potrebna dodatna novčana i druga podrška, no iskreno se nadam da ćemo na tom putu uspeti“,istaknuo je Bubalo. 

Seoski turizam

Podsetimo, ove godine na sajmu je bilo nekoliko bitnih projekata koji su se promovisali u sklopu manifestacije, a poseban naglasak je stavljen na seoski turizam, koji je svih ovih godina davao odličan učinak na sajam i eko turizam, proizvodnju organske zdrave hrane i razvoj privrednih delatnosti u malom biznisu.
 
Osim navedenog, u programskoj orijentaciji sajma je kao i svake godine bila gastro ponuda, koja je predstavljena kroz takmičenje respektabilnih restorana i drugih subjekata koji proizvode kulinarske specijalitete. 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE