„Tojota“ pokreće društvenu mrežu

Japanska autokompanija „Tojota“ saopštila je danas da je osnovala društvenu mrežu, preko koje će vozači moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji se komunikacija odvija među korisnicima mreža „Tviter“ i „Fejsbuk“.

U saopštenju „Tojote“ i kompanije „Sejlsfors“, sa sedištem u San Francisku, objavljena je vest o međusobnoj saradnji na pokretanju privatne društvene mreže za vlasnike automobila „tojota“, nazvane „Tojota frend“, koja će funkcionisati slično „tvitovima“ na mreži „Tviter“, prenela je agencija AP.

Tokom predstavljanja mreže u prostorijama „Tojote“ u Tokiju, vlasnik hibridnog modela „prijus“ je putem poruke na mobilnom telefonu od svog automobila nazvanog „pri-boj“ doznao da bi trebalo da se seti da preko noći napuni akumulator preko priključka za struju u kući.

Kad je vlasnik uključio automobil u utičnicu, on mu je odgovorio: „Punjenje će biti završeno do 2,15 ujutro. Da li je to u redu? Vidimo se sutra.“

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE