NIS lider u proizvodnji maziva
Komisija za ocenjivanje kvaliteta proizvoda hemijske industrije dodelila je na 78. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu NIS-ovom brendu NISOTEC za vrhunski kvalitet i asortiman motornih i hidrauličnih ulja veliki šampionski pehar i 12 vrednih priznanja.
Direkciji maziva NIS pripalo je i najviše priznanje Privredne komore Vojvodine i Novosadskog sajma za dobar dizajn, povelja „Dobar dizajn“ za svoukupni nastup. Inače su, NISOTEC proizvodi poslednje tri godine na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu nagrađivani zlatnim medaljama i šampionskim peharima, što je još jedan dokaz njihovog visokog kvaliteta.
NIS se na ovoj sajamskoj manifestaciji predstavio novom paletom proizvoda nastalih u 2011. godini u sopstvenim pogonima rafinerije Novi Sad, korišćenjem savremenih tehnologija. Razvijena je nova linija proizvoda za putnička i komercijalna vozila čije su karakteristike – zadovoljavanje standarde euro tri, četiri i pet kvaliteta, štednja energije i i obezbeđenje zaštite životne sredine.
U asortimanu brenda NISOTEC je široka paleta, više od 100 proizvoda, od kojih je deo odobren za upotrebu od vodećih proizvođača vozila, kao što su Mercedes i Volvo.
Povodom brojnih priznanja za kvalitet koje je uljni brend NISOTEC osvojio na ovogodišnjem novosadskom Sajmu, direktor Direkcije za ulja i maziva NIS Dimitrije Vukolov kaže da su osvojene nagrade samo dokaz visokog kvaliteta motornih i hidrauličnih ulja koje proizvodi NIS.
– Naš cilj je da u kratkom vremenskom periodu postanemo lider po kvalitetu ulja i maziva, kao i servis za potrošače u Srbiji i na Balkanu. Nameravamo da plasiramo najkvalitetnije proizvode i dokažemo da u Srbiji postoji dobar brend i proizvodnja najkvalitetnijih proizvoda, kaže on.
Vukolov ističe da se insistira na kvalitetu kao glavnom adutu brenda NISOTEC, permanentnoj kontroli kvaliteta sirovina, aditiva i gotovih proizvoda. Procedura obuhvata ulaznu kontrolu sirovina i aditiva, sledeći krug vrši se tokom namešavanja, a kvalitet se kontroliše i tokom punjenja, odnosno pakovanja proizvoda. Proces je zaokružen izlaznom kontrolom proizvoda.
NIS i Gaspromnjeft su na srpsko tržište doneli novu tehnologiju i kvalitetan odnos prema biznisu koji podrazumeva brigu o zaštiti životne sredine i informisanost potrošača o prednostima korišćenja savremenih proizvoda.
Kada govori o dalji m planovima Vukolov ističe da se planira povećanje plasmana za 90 procenata, a akcenat stavlja na jačanje prisutnosti NISOTEC brenda i razvoj svih pravaca prodaje.
Tokom prošle godine NIS je razradio prodaju preko sopstvene maloprodajne mreže. U ovoj godini kompanija se usresredila na direktnu prodaju velikim sistemima u Srbiji. Od početka godine je preuzeto snabdevanje velikih preduzeća u Srbiji na osnovu raspisanih tendera, što govori o kvalitetu ovog brenda kao i poverenju u NIS kao kompaniju.
Naftna industrija Srbija proizvodi najkvalitetnija ulja i tehničke tečnosti po cenama prihvatljivim za domaći standard.
Jelena Petrović