Konditorski proizvodi fabrike „“Neli““ na ruskom tržištu

Fabrika konditorskih proizvoda „“Neli““ iz Loznice je sa firmom „Vorld import kompani“ iz Sankt Peterburga u Rusiji ugovorila izvoz na tamošnje tržiste od 52 tone slatkiša mesečno u vrednosti od 1,8 miliona evra na godišnjem nivou.

Vlasnik fabrike „“Neli““ Mitar Obradović, predstavnik ruske kompanije Aleksej Dmitriev i gradonačelnik Loznice Vidoje Petrović su u sedištu lokalne samouprave novinarima rekli da taj posao, prvi takav u lozničkom kraju, omogućava povećanje obima i uključivanje drugih lokalnih preduzeća.

Obradović je naveo da je, posle analize proizvoda fabrike „“Neli““, stigao sertifikat koji omogućava izvoz na rusko tržiste i da će, pošto ruski partner odabere stalnog špeditera, takođe iz Loznice, prve tone slatkiša biti narednih dana otpemljene za Sankt Peterburg.

Obradović je naveo da će kompanija najpre plasirati krem-bananice, više vrsta pralina i čokolade različitih ukusa, a ukazao je i na mogućnost povećanja ugovorenih količina od 52 tone slatkiša mesečno iz proizvodnog programa njegove fabrike.

Obradović i najavio da će „“Neli““ predstaviti svoje proizvode ove jeseni na sajmu u Moskvi.

Dmitriev je naveo da je u planu proširivanje plasmana proizvoda lozničke fabrike „“Neli““ na čitavu Rusiji, najpre na Njižni Novgorod, Samaru, Saratov, a izrazio je očekivanje da će posao da se širi i na druge prozvode iz Srbije, posebno sa područja Loznice.

Početna vrednost ugovorenog posla lozničke fabrike sa ruskim partnerom iznosi 15 miliona dinara na mesečnom nivou, odnosno oko 180 miliona dinara godišnje, a taj iznos predstavlja šestinu budzeta grada Loznice, naveo je gradonačelnik Petrović.

Fabrika „“Neli““ je osvojila niz prestižnih domaćih priznanja i nagrada za svoje proizvode koje, osim u Srbiji, prodaje i na tržistima drugih zemalja, osnovana je pre četiri godine i danas ima 125 zaposlenih, a njeni slatkiši zasnivaju se na domaćim sirovinama.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE