Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Miloš Milošević, Delta Auto: „Verujem da legendarni uspeh tek dolazi, još sam mlad”

    Mnogi ljudi su kroz istoriju, ali i u modernom dobu podebljali svoje ime na spisku uspešnih. To su oni koji kroz svoje „podvige“ svakodnevno pokazuju koliko vrede i koliko zaslužuju da budu tu gde jesu. Za njih slobodno možemo reći da su – LEGENDE.

    U to ime kompanija Xiaomi Srbija je u saradnji sa BIZLife-om i čuvenim italijanskim fotografom Masimilijanom Toskanelijem odlučila da ovekoveči legende srpskog biznisa, koje su svojim radom, blistavom karijerom i zaslugama iz domena društvenog aktivizma zaista pokazali da zaslužuju taj status.

    Dok su se fotografisali jedinstvenim telefonom Xiaomi 14 Ultra, upitali smo ove legende šta za njih znači ta reč, ali i koje to svoje poduhvate i uspehe smatraju legendarnim.

    Među njima je i Miloš Milošević Maserati Brand Manager, Delta Auto.

    legende

    • Ko ili šta je, po vašem mišljenju, legenda?

    Legende su osobe ili proizvodi koji neko duže vreme izazivaju emocije kod nas, svi ih se rado sećamo i pričamo o njima. Evo, na primer, Maserati, već 75 godina, svaki put iznova kreira novi model u GT segmentu, koji postane legenda.

    I ROĐENIM TALENTIMA JE POTREBNO VREME DA POSTANU LEGENDE 

    • Da li se legenda danas rađa, postaje ili stvara?

    Potrebno je mnogo uloženog truda i iskustva u današnje vreme, kada je sve dostupno i skoro već viđeno, da bi neko ili nešto postalo legendarno. Čast rođenim talentima, ali i njima je potrebno vreme da postanu ili kreiraju legende.

    • Drugi vas doživljaju kao legendu, a kako vi sebe doživljavate?

    Ja sam jedan običan čovek koji sebi ispunjava neobične zelje, mahom one koje nekako nisu deo savremenog stereotipa.

    • Šta smatrate svojim najvećim (legendarnim) uspehom u poslu?

    Verujem da legendarni uspeh tek dolazi, još sam mlad. Ako ćemo da pričamo o dosadašnjim uspesima, pravi izazov je bio postići pozitivan rezultat sa Maseratijem u prvoj godini poslovanja u Srbiji, gde do tada ovaj luksuzni automobilski brend nije ni postojao. Naravno, bez iskusnog tima kolega iz Delta Auto grupe ovo nije bilo moguće postići.

    U REDU JE POLETETI NEKADA, SAMO TREBA IMATI PADOBRAN, ZA SVAKI SLUČAJ 

    • Kako se nositi s pritiskom i očekivanjima koji prate status legende?

    Jedna od mojih životnih motivacionih poruka jeste: „Ko se ne trudi da bude bolji – prestaje da bude dobar”; dakle, mora da se uči i unapređuje konstantno, a razlika između uspeha i neuspeha jeste rezultat, ako je pozitivan i u planu, pritiska nema.

    legende

    • Kako „ne poleteti” nakon velikih uspeha?

    Kažu svi da veliki uspesi kreću „iz garaže”. Nemojte nikada da zaboravite tu garažu iz koje ste počeli. Ali i u redu je poleteti nekada, samo treba imati padobran, za svaki slučaj.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Masimilijano Toskaneli

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE