Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bambi

    Kompanija Bambi postavlja nove standarde u industriji: Nastavljamo da obaramo rekorde

    U protekloj godini kompanija Bambi postigla je izvanredne rezultate, ostvarivši rekordnu prodaju sa više od 30 hiljada tona proizvoda i prihod od 140 miliona evra. Istovremeno, proširen je izvoz na 28 zemalja širom četiri kontinenta i usvojen detaljan plan za otvaranje novih tržišta, što predstavlja značajan iskorak u razvoju poslovanja, poručuje u intervjuu za BIZLife Miloš Pantović, direktor prodaje u kompaniji Bambi. Kako kaže, podeljenо je više od 3.100.000 poklona, dok je lansirano i ponovno predstavljeno čak 30 proizvoda, kako bi se na najbolji način odgovorilo potrebama potrošača.

    Ovi impresivni rezultati istaknuti su na nedavno održanoj prodajnoj konferenciji, a naš sagovornik naglašava da je Bambi ozbiljan inovator na tržištu, sa ciljem da tokom ove godine poveća učešće inovacija, u čemu će doprineti nedavno otvoreni Centar za istraživanje i razvoj. Kompanija nastavlja da postavlja standarde u konditorskoj industriji prisustvom na tržištima širom sveta. Sve ovo je dodatno ojačano sinergijom sa kompanijom Coca-Cola HBC, ali i stalnim pomeranjem granica kada je reč o Plazmi, kako inovacijama iz fabrike u Požarevcu tako i veoma uspešnim saradnjama sa velikim brendovima, poput kompanija Dr. OetkerMcDonald’s i Frikom.

    Miloš Pantović,Bambi

    • Od 2019. godine ste deo porodice Coca-Cola HBC. Kako je nedavno premeštanje distribucije na Coca-Cola HBC u Adria regionu uticalo na vaše poslovanje na tim tržištima?

    Premeštanje distribucije na Coca-Cola HBC na tržištu Hrvatske i Slovenije bio je veoma važan korak u našem poslovanju, pružajući nam ne samo veću operativnu efikasnost već i bolju integraciju i kontinuirani rast na regionalnim tržištima. Bambi nije samo deo porodice Coca-Cola HBC, već predstavlja njen vitalni stub za liderstvo u konditorskoj industriji u čitavom regionu, što je jedan od naših glavnih ciljeva u narednom periodu. Naša saradnja nije samo partnerska, već predstavlja duboku sinergiju prožetu inovacijama, kvalitetom i stručnošću na tržištu. Činjenica da smo deo porodice CCHBC mnogo je više od doprinosa distribuciji – odnosi se na podršku celokupnom poslovanju. Kroz zajednički strateški rad, poput lansiranja Sales akademije i učestvovanja u Biznis development programu drugu godinu zaredom, postavljamo nove standarde u razvoju veština i znanja u industriji. Cilj ovih programa je da negujemo i razvijamo odnos sa kupcima, da našim potrošačima pružimo najkvalitetnije proizvode i iskustva, a našem timu prodaje omogućimo sticanje znanja i veština koje konstantno prate trendove u tom domenu.

    • Kako biste opisali svoju viziju liderstva na mestu novog direktora prodaje i na koji način planirate da iskoristite svoje postojeće iskustvo u unapređenju poslovanja?

    Moje znanje i iskustvo u vođenju izvoznih tržišta, unapređenju prodajnih alata, trejd marketingu i razvoju veština prodaje predstavlja osnovu mog pristupa. Znanje koje sam kroz karijeru stekao, zajedno sa liderskim veštinama, omogućava mi da efikasno povežem različite aspekte poslovanja.

    • Fokusiran sam na integraciju ključnih elemenata kako bih unapredio prodajnu strategiju i pružio dodatnu podršku našim kupcima i partnerima, jer kupac je uvek na prvom mestu.

    Moj cilj je da unapredimo efikasnost prodajnih procesa, da ojačamo naše prisustvo na tržištu i da ostvarimo dugoročni rast kompanije. Sales konferencija je jedan od prvih projekata na kom sam sa svojim timom radio po preuzimanju nove pozicije, a vrlo značajan događaj za sve naše kolege, posebno za tim prodaje. Ovakve aktivnosti su važne jer dobri rezultati dolaze jedino ukoliko svi sektori funkcionišu kao jedan tim, šireći kompanijske vrednosti, poput „MI je važnije od JA”, i ukoliko su svi detaljno upoznati sa strategijom i planovima.

    • Učestvovali ste u pripremi Beogradskog maratona. Kako je ovo iskustvo uticalo na timski duh i zajedništvo unutar kompanije?

    Ponosan sam na angažovanje kolega u pripremi Beogradskog maratona treću godinu zaredom. Ove godine smo se pripremali za ovaj veliki sportski događaj u tri grada u Srbiji i funkcionisali smo kao jedan tim. Ova aktivnost nije samo doprinela promociji zdravih navika među zaposlenima, već je i ojačala timski duh svih nas, zadovoljstvo zaposlenih i povezanost unutar kompanije. Ujedno je doprinela ličnom razvoju svih naših trkača u ostvarenju cilja nakon mnogo uloženog truda. Zajedno smo istrčali preko 7500 kilometara, što je, zaista, impresivan podatak, koji pokazuje našu posvećenost zdravom načinu života, ali i pomeranju granica – kako ličnih tako i timskih. Neverovatan je osećaj kada dođete do cilja i vidite da je ceo tim uspeo u ostvarenju zajedničke zamisli.

    • Koji su planovi za ovu godinu?

    Želimo da budemo jednako uspešni kao u poslednjem kvartalu prošle godine, gde smo imali četiri inovacije i ostvarili rekordno tržišno učešće u Srbiji od čak 47,7 odsto. Osluškujući pažljivo naše potrošače, lansirali smo Plazmu od Srca, koja nam je omogućila otvaranje novih teritorija u konditorskoj industriji. Nastavljamo da razvijamo veoma uspešne saradnje sa poznatim brendovima koje potvrđuju snagu Plazme kao brenda. Imamo nove značajne kupce, sa kojima u ovoj godini dodatno jačamo naše prisustvo na tržištima u regionu. Fokusiraćemo se i na pametnu egzekuciju, ističući kvalitet pozicija za izlaganje naših proizvoda, razvijamo nove kanale prodaje, ulažemo u digitalizaciju i jačanje prisustva u e-commerce kanalu. Nastavljamo sa rastom izvoza, sa ciljem da postanemo lideri na tržištu bivše Jugoslavije u segmentu grickalica. Takođe, naglašavamo našu posvećenost održivom poslovanju i jačanju veza s kupcima kroz razmenu praksi, zajedničko delovanje za unapređenje lokalnih zajednica i sprovođenje projekata za održivi razvoj. Naša poruka je jasna: Mi smo ti koji osluškuju tržište i prilagođavaju se kako bi razvili nova partnerstva i stvorili održivo okruženje za sve, uvek vodeći računa o potrošačima. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Janko Petrović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE