Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Palac gore, emotikon

    Generacija Z baš ne voli „palac gore“ emotikon: Evo i zašto

    Milenijalci i Generacija Z pozivaju ljude da prestanu koristiti emotikon „palac gore“ jer ga smatraju previše „pasivno agresivnim“. 

    „Palac gore“ na poslu

    „Većina kolega sa posla koristi ‘palac gore’ kao reakciju na poruku. Ja ga ne koristim tako često. Radije odgovaram s emotikonom srca ili kratkim odgovorom na poruku. Uglavnom, mislim da je normalno koristiti ga kao reakciju, ali nekako mi to izaziva nelagodu“, rekao je jedan mladi čovek na društvenim mrežama.

    „Supernepristojan emotikon“

    Kao što se i očekivalo, ovo pitanje je izazvalo burne reakcije na društvenim mrežama, gde svako ima svoje mišljenje o ovoj temi.

    „Gledajte, ja ne postavljam pravila, ali taj emotikon je pasivno agresivan. Ne znam zašto, ali to jednostavno šalje loše vibracije“, „Emoji ‘palac gore’ je pasivno agresivan, ne mogu to baš objasniti“, neki su od komentara, dok je jedan korisnik opisao ovaj emotikon kao „supernepristojan“, ističući generacijsku promenu u načinu komunikacije.

    „Nije samo do mene, ali emotikon s palcem gore se smatra jako pasivno agresivnim za mlađe ljude, a ja imam 24 godine. Stvarno je nepristojno kad neko samo pošalje palac gore. I meni je to bilo čudno neko vreme, jer se to isto događa i na mom radnom mestu“, napisao je jedan korisnik.

    Generacijski jaz

    „Dakle, ovdje je reč o razlici u generacijskoj komunikacijskoj kulturi. Niko mojih godina u kancelariji to ne radi, ali ljudi iz Generacije X to uvek rade. Trebalo mi je malo vremena da se prilagodim i izbacim iz glave ideju da to znači da su ljuti na mene“, komentarisao je jedan korisnik.

    Ipak, nisu svi toliko osetljivi. Jedan pripadnik Generacije Z se ne slaže s tim: „Dobro, osećam se nelagodno kao pripadnik Generacije Z. To je samo palac gore. Ne treba preterivati“, napisao je on.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE