Pažnja

Znate li šta je ekonometrija pažnje? Odgovor vas čeka na Danima komunikacija

Pažnja korisnika u digitalnom svetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija metrika – a upravo tim povodom na Dane komunikacija u Rovinj stiže jedna od najistaknutijih figura u svetu oglašavanja: Karen Nelson-Field. Kao svetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, Nelson-Field u maju će podeliti svoje revolucionarne uvide koji menjaju način na koji brendovi mere uspeh.

Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njena istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefinišu način na koji brendovi mere svoj uticaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo meriti već i strateški pojačati. Za sve koji traže strategije koje doista funkcionišu njeno predavanje neće biti samo prilika da se čuje nešto novo – već prilika za transformaciju sopstvenog pristupa iz temelja.

The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat), predavanje koje će održati na glavnoj bini Danima komunikacija, biće prilika da naučite kako da pobedite u borbi za pažnju i nateramo brend da se istakne u preplavljenom digitalnom svetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Nelson-Field predstaviće svoju teoriju o pojačavanju pažnje, pružajući uvide koji spajaju kreativnost, podatke i najmoderniju tehnologiju, uključujući veštačku inteligenciju.

Ekonometrija pažnje

Dani komunikacija

Kao osnivačica i CEO kompanije Amplified Intelligence, svojim dubinskim razumevanjem digitalne sfere pruža temelje za transformaciju industrije. Iza nje je najviše objavljenih istraživanja na WARC-u, kao i pokorena bina Cannes Lionsa, nakon kojih odgovorno tvrdi: ako možete zadržati nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svetu gde tradicionalni KPI-jevi sve više gube smisao, Nelson-Field brendovima pomaže shvatiti šta zaista znači uspeh i donosi odgovore na ključna pitanja oglašavanja temeljene na neosporivim činjenicama.

Na glavnoj festivalskoj bini, na kojoj će se Karen Nelson-Field pridružiti i dosad najavljeni Sophia the Robot, najpoznatija humanoidna AI; kao i Fernando Machado, najinovativniji CMO na svetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, ovaj će tipično-netipični festival nastaviti da osvaja srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE