Dani komunikacija, Johan Ronnestam

Zašto Nike, Volvo, Adidas i IKEA slušaju baš njega? Johan Ronnestam stiže na Dane komunikacija

Snažni vizuali, kreativni tehnološki pomaci, dinamične animacije i impresivni zvučni elementi – nagrađivani brend-stručnjak Johan Ronnestam stiže na glavnu festivalsku pozornicu Dana komunikacija.

Veliki budžeti i razvikana produkcijska imena ne garantuju nužno sjajne ideje – a Dani komunikacija, inspirativni festival tržišnih komunikacija, ponovno će okupiti vodeće svetske i domaće stručnjake iz industrije kako bi raspravljali o inovacijama, kreativnosti i budućnosti brendiranja. Ovogodišnje izdanje održaće se od 15. do 18. maja u Rovinju, a moć kreativnosti opet će biti jedna od nezaobilaznih tema festivala. Svoju će perspektivu sa učesnicima podeliti i Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski preduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa, IKEA-e, MTV-a i Nikea, koji će se popeti na glavnu festivalsku binu.

Ovaj bivši profesionalni snowboarder (jedan od retkih ljudi na svetu koji su postigli okret od 1440°) i surfer uspešno strast pretvara u inovaciju te dobro zna kako iskoristiti inspiraciju iz svakodnevice za uspešna kreativna rešenja nekih od najvećih brendova. Ronnestamova filozofija stvaranja ne oslanja se na velike budžete i produkcijske kuće, već na moć briljantnih ideja i talentovanih pojedinaca, a njegov su inovativni rad prepoznali i nagradili brojni prestižni festivali, među kojima su Cannes Lions, D&AD, Epica i Clio.

Na Danima komunikacija održaće predavanje The Frontier of Awesome – The Future of Brand Building in AI-Driven World, koje istražuje kako veštačka inteligencija, društvene mreže, održivost i privatnost menjaju pravila igre u svetu brendiranja. Učesnici će imati priliku da urone u vizualno bogatu prezentaciju punu kreativnih tehnoloških rešenja, animacija i zvučnih efekata koji će dočarati novu eru komunikacije i razvoja proizvoda. Ronnestam će u svom predavanju publici pokazati kako inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinisati brendove u doba veštačke inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti.

Ronnestam će se na glavnoj festivalskoj bini pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu MachaduKaren Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertkinji za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira; kao i Marishi Lakhiani, stručnjakinji za veštačku inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS). Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i sveta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi koji žele biti deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor: BIZLife

Foto: Dani komunikacija

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE