Finfluensing

Zašto je važno da mladi znaju da kažu NE finfluensingu? Casa Forte ima odgovor

Konsultanska kuća Casa Forte je i ove godine učestvovala na  Global Money Week (GMW) 2025, globalnoj inicijativi OECD-a, 13. Godina za redom, koja je obeležena od 17. do 23. marta, sa ciljem podizanja svesti među mladima o važnosti finansijskog obrazovanja.

Tema ovogodišnjeg GMW-a, „Think Before You Follow, Wise Money Tomorrow“, posebno je značajna u digitalnom dobu u kojem živimo, kada su mladi suočeni sa brojnim izazovima i rizicima, ali i mogućnostima za donošenje pametnih finansijskih odluka.

Tokom ove nedelje, Casa Forte je organizovala niz aktivnosti kako bi se uključila u globalnu inicijativu i pružila korisne informacije deci, mladima,studentima, roditeljima, nastavnicima i svim zainteresovanim. Kroz edukativne tekstove, Casa Forte je nastojala da pruži praktične savete i podstakne mlade da donose informisane i odgovorne odluke kada je u pitanju upravljanje novcem.

Edukativni materijali sa GMW

Na YouTube kanalu Casa Forte, objavljeni su dva ključna edukativna video materijala koji su bili u fokusu ovogodišnjeg GMW-a.

Prvi video sadrži razgovor sa profesorkom dr Katarinom Djulić, koja je sa učesnicima podelila važne savete o mudroj kupovini na internetu. U ovom video sadržaju, prof. Djulić je detaljno objasnila korake koje mladi mogu preduzeti kako bi zaštitili svoje finansije dok obavljaju online kupovinu. Naglasila je značaj obazrivosti prilikom donošenja odluka u digitalnom okruženju i ukazala na načine kako se mogu prepoznati sigurne i pametne opcije pri online kupovini.

Drugi video sadrži razgovor sa profesorkom dr Slađanom Benković, koja je pružila stručan uvid u izazove i opasnosti povezane sa traženjem finansijskih i zdravstvenih informacija na internetu. Prof. Benković je ukazala na rizike koje nosi oslanjanje na neproverene izvore, kao i na važnost traženja verifikovanih i stručnih saveta. Ovaj razgovor je bio ključan za podizanje svesti o tome kako mladi mogu da prepoznaju i izbegnu opasnosti koje mogu nastati iz nesigurnih izvora informacija.

Važnost finansijskog opismenjavanja

Kroz ove edukativne sadržaje, Casa Forte je istakla nekoliko važnih tema, kao što su finansijsko opismenjavanje, identifikacija i prevazilaženje specifičnih finansijskih rizika, kao i podizanje svesti o tome kako da mladi donose bolje i pametnije odluke u vezi sa novcem. Takođe, razgovaralo se o sveprisutnom fenomenu finfluensinga, odnosno uticaju influensera i marketinških kampanja na odluke mladih, kao i o rizicima koji mogu nastati kao rezultat neregulisane online aktivnosti.

Učešće Casa Forte u GMW2025 imalo je za cilj da doprinese obrazovanju i informisanju mladih ljudi, kako bi im pomoglo da donose odgovorne finansijske odluke u savremenom digitalnom okruženju. Kroz saradnju sa istaknutim stručnjacima, organizovani su razgovori koji su mladima pružili konkretne savete i strategije za zaštitu njihovih finansija i donošenje mudrih odluka na internetu.

Casa Forte se ponosi što je deo ove globalne inicijative i poziva sve zainteresovane da se priključe i prate video sadržaje na YouTube kanalu Casa Forte, gde su dostupne korisne informacije i saveti koji mogu pomoći mladima da postanu finansijski pismeniji i odgovorniji.

Kroz ovakve aktivnosti, Casa Forte nastoji da doprinese izgradnji obrazovanih i informisanih generacija koje će biti sposobne da donose pametne finansijske odluke i donesu odgovornost za svoje buduće finansije.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik/The Yuri Arcurs Collection

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE