And just like that

Zašto i dalje gledamo „And Just Like That…“, iako je serija sve lošija?

Većina gledalaca se složila da je „And Just Like That“, nastavak kultnog serijala Sex and the City daleko manje kvalitetan od prethodnog. Priče su izgubile smisao, usiljene su, likovi prazni, humor težak, a opet, tabele gledanosti pokazuju da publika ostaje uz ekrane. Kako?

Kritičari i gledaoce iz sezone u sezonu deli osećaj razočarenja u kvalitet. La Paix piše: “iako je to smeće, i dalje je gledaju”. Nostalgični pokretač prema originalu čini se da prevazilazi svaku frustraciju. Čuveni kolumnista David Opie za seriju kaže da je “najgora na TV-u, a opsednut sam njom” ljudi je „hate-watchuju“, i to im je postao ritual. Površne scene ne podstiču ljubav, ali izazivaju snažnu želju da se vidi šta će sledeće da postane povod za trač. Kao čuvena metafora sa mrtvom mačkom na putu – okrenuo bi glavu, ali je ipak gledaš.

Tu je i emocionalna zavisnost. Gledaoce ne vezuju samo epizode, već godine provedenog „života sa likovima“. Kažu da osećaju Keri, Mirandu i Šarlot kao stvarne osobe i ne žele da ih napuste ni kad scenario očajnički klizi. Ljubitelji serije gledaju je uprkos frustraciji.

Ovo je najmlađi glumac ikada nominovan za nagradu Emmy

Treći faktor proizlazi iz fenomena „decision fatigue“, tzv umornih odluka, gde u svetu previše sadržaja, mnogi gledalci biraju ono što im već znači, što im je poznato: stara dobra franšiza, potvrđeni likovi, stil života koji već poznaju, čak i ako su fanovi razočarani. Time-se And Just Like That… pozicionira kao „siguran izbor“ i vizuelno atraktivan nastavak.

I, naravno, spoj nostalgije i aspiracije ostaju jak razlog da se ne okrenu leđa ovoj franšizi, a tu su i modni izleti kroz Njujork, luksuzni enterijeri, referenca na stare šale iz serije Sex and the City.

Ruku na srce, pojedini kritičari daju malo bolje ocene trećoj sezoni, iako većina i dalje ističe da je serija puna klišea.

Publika i dalje gleda And Just Like That… jer ih privlači veza s prošlim životom – likovima koje su voleli decenijama, urbanim fantazijama koje poznaju i emotivnim ritualima. Serija možda ne zadovoljava intelektualno i emocionalno kao nekad, ali je postala ogledalo nostalgične potrebe da se ostane sa prijateljicama iz ekrana koje fanovi ne bi voleli da napuste.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temamaPRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE