YouTube staje na put „obmanama“ gledalaca: Uvodi ovu važnu promenu

YouTube je najavio da će početi sa suzbijanjem „clickbait“ naslova i sličica (thumbnail) na videozapisima, počevši sa primenom politike u Indiji.

Video platforma nastavila je sa uvođenjem promena tokom poslednje godine, uključujući nove predloge komentara zasnovane na veštačkoj inteligenciji.

Takođe su nastavili borbu protiv dezinformacija na aplikaciji, jer su uveli funkciju koja korisnicima omogućava da ostave napomenu za ispravljanje informacija u videozapisima, slično kao X-ova funkcija Community Notes.

YouTube je otkrio planove da počne sa suzbijanjem „ekstremnog clickbait-a“ u naslovima i sličicama koji „obećavaju gledaocima nešto što video ne isporučuje“.

Youtube

Youtube (Pixabay)

YouTube je detaljno opisao svoje planove u blog postu i otkrio da je nova politika važna za videozapise koji pokrivaju teme poput vesti. Nije jasno da li će se fokusirati isključivo na vesti, ali to je glavni pokretač ove promene.

„Ovo je posebno važno kada video pokriva teme poput hitnih vesti ili aktuelnih događaja, kako bi se osiguralo da gledaoci nisu obmanuti u vezi sa sadržajem koji gledaju na YouTube-u,“ naveli su.

Gledaoci više neće moći da se obmanjuju

„Ekstremni clickbait“ nastaje kada naslov ili sličica videa uključuju obećanja ili tvrdnje koje nisu ispunjene u samom videu, posebno kada sadržaj pokriva hitne vesti ili aktuelne događaje.

„Ovo može ostaviti gledaoce prevarenim, frustriranim, ili čak obmanutim—posebno u trenucima kada dolaze na YouTube u potrazi za važnim ili vremenski osetljivim informacijama.“

YouTube je takođe dao primere šta bi smatrao clickbait-om, kako bi korisnici imali predstavu na šta treba da obrate pažnju.

„Naslov videa koji kaže ‘predsednik je podneo ostavku!’ dok video ne pokriva predsednikovu ostavku,“ je prvi primer, dok bi sličica koja kaže „najvažnije političke vesti“ prekršila pravila ako video ne sadrži pokrivanje tih vesti.

Youtube

Youtube (Unsplash)

Blog post takođe navodi da će sadržaj koji krši pravila biti uklonjen bez da YouTube izda „strike“ kanalu na početku primene novih pravila.

Ovo dolazi nakon što je YouTube najavio veliki update u vezi sa načinom na koji se videozapisi koriste za AI obuku, dodajući opciju koja omogućava kreatorima da izaberu koje kompanije mogu da pristupe njihovom sadržaju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash/Freepik/Pexels

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE