
Voleli biste da posećujete luksuzne hotele i destinacije i da ZARAĐUJETE? Evo kako da to ostvarite
Da li ste ikada poželeli da odlazak na luksuzne destinacije bude vaš posao sa punim radnim vremenom? Forbsov vodič za putovanja (FTG) daje jedinstvenu priliku da ocenjujete najbolje hotele, restorane, banje i krstarenja na svetu.
FTG šalje evaluatore u luksuzne nekretnine širom sveta, dajući im zadatak da obiđu svaku destinaciju i ocene je prema više od 900 standarda.
Vodič traži ljude koji će da budu angažovani puno radno vreme u Americi, Aziji i Evropi.
Kada budu izabrani, proći će kroz obuku kako bi ih naučili da se „ponašaju kao normalni gosti” dok obavljaju svoje dužnosti, a da nijedan zaposleni u hotelu ne shvati da ih ocenjuju.
Važan deo zadatka, kazala je predsednica FTG rejtinga Amanda Frejzer, jeste da su evaluatori zaduženi da planiraju sva svoja putovanja do destinacija koje im je naloženo da posete.
„Oni sami rezervišu, proveravaju njihovu dostupnost, prave sopstvene rezervacije i plaćaju sopstvenim karticama. Želimo da naši gosti razmišljaju i ponašaju se kao prosečan luksuzni putnik i da obavljaju ovu ulogu kao da zaista putuju“, objasnila je Amanda.
Od ocenjivača se očekuje da putuju najmanje 10 dana svakog meseca, uključujući i vikende, i moraju da imaju važeće pasoše za međunarodna putovanja. Takođe bi trebalo da se uvere da su njihove vozačke dozvole važeće.

Luksuzni hoteli i destinacije (Unsplash)
Zadaci i destinacije
Evaluatori FTG-a su obavezni da probaju hranu i piće na mestima koja posećuju kako bi napravili sveobuhvatnu procenu. Iako ne moraju da jedu sve sa menija hotela, moraju da imaju bar jedan obrok, piće u baru i iskustvo u sobi tokom svakog putovanja.
Zbog putovanja i logistike, od idealnog kandidata za FTG se očekuje da bude orijentisan na detalje, kao i da se nalazi u blizini glavnog aerodroma. Godišnja plata se kreće od 60.000 i 70.000 dolara i može se povećati sa iskustvom i odgovornostima, rekao je predstavnik FTG-a za Make It.
Međutim, jedna stvar će vas odmah diskvalifikovati – ako ste uticajni na društvenim mrežama. FTG preferira kandidate koji ne objavljuju često na društvenim mrežama, koji vole da održavaju mali broj pratilaca i čak su spremni da „verovatno smanje svoj trag na mreži“.
Ovde možete da pogledate konkurse za FTG.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash
Iznenadan
Niste napisali da je potrebno znanje i dva kineska dijajekta, mandarinski i kantonski.