Vojislav Lazarević: Sponzorisanjem KK Partizan Addiko banka dobija na tržišnoj vidljivosti

„U poslednjih sedam godina Košarkaški klub Partizan doživeo je transformaciju i postavljeni su temelji modernog sportskog kluba koji se uglavnom finansira iz sopstvenih prihoda”, poručuje Vojislav Lazarevićpredsednik Izvršnog odbora Addiko banke i član Upravnog odbora KK Partizan.

U intervjuu za BIZLife on ističe je još rano govoriti o ukupnoj tržišnoj vidljivosti, ali smatra da je od ulaska u sponzorstvo KK Partizan, Addiko banka postala vidljivija na terenu, ali i van njega.

  • Predsednik KK Partizan, Ostoja Mijailović, nedavno je za BIZLife izjavio da klub ne bi bio u stanju da takmiči na evropskom nivou bez finansijske pomoći privrede. Kako vi, kao predstavnik jednog od sponzora kluba, to komentarišete?

Slažem se sa izjavom i smatram da to ne važi samo za KK Partizan nego za većinu naših klubova koji se bore da prežive zbog nedostatka finansijske pomoći. To je slučaj i sa manjim timovima svih sportova, na lokalu, ali i na državnom nivou. Addiko banka ušla je u sponzorstvo KK Partizan nakon prošlogodišnjeg nastupa tima na evropskom prvenstvu, jer smo videli koliko ti momci mogu da urade i da im je za veliki uspeh preko potrebna finansijska pomoć. Addiko nije jedini sponzor i drago mi je da su i druge kompanije prepoznale važnost podrške mladim sportistima, kako u okviru pojedinačnih sportova tako i u klupskim sportovima. Mi iskreno verujemo u vrednosti koje KK Partizan promoviše i pronašli smo se u njima. Smatramo da je ne samo dužnost već i čast svake kompanije u Srbiji da podrži i pomogne razvoj i uspeh sporta.

  • Da li je i koliko Addiko banka dobila na tržišnoj vidljivosti kroz ulaganja u KK Partizan?

Sezona još uvek traje i rano je da govorimo o ukupnoj tržišnoj vidljivosti. Ali od ulaska u saradnju Addiko banka je vidljiva na terenu, ali i van njega. Osim što se naš logo nalazi na dresu i što naše poruke krase tribine Arene, organizovali smo razne aktivacije sa igračima i navijačima kako bismo podigli vidljivost našeg brenda. Ono na šta smo za sada najponosniji jeste nagrađivanje najboljih u vidu čeka od 50.000 dinara koji doniramo pojedincima koji se nađu u „Zlatnoj stolici” na utakmicama Evrolige. U ovom kvartalu pokrenuli smo i nagradnu igru „Košarka na 100%”, u okviru koje je glavna nagrada put za dvoje na utakmice Final Four u Berlin krajem maja.

Addiko banka ušla je u sponzorstvo KK Partizan jer smo videli da im je za veliki uspeh preko potrebna finansijska pomoć

  • Kao član UO KK Partizan, kako ocenjujete poslovni model kluba i šta vidite kao njegovu najveću tržišnu prednost?

U poslednjih sedam godina KK Partizan je doživeo transformaciju i postavljeni su temelji modernog sportskog kluba koji se uglavnom finansira iz sopstvenih prihoda. Ne treba da zaboravimo da je u sezoni 2016/17. Partizan imao 30.000 evra prihoda od prodaje karata, a da je u ovoj sezoni prodaja donela zaradu od oko osam miliona. Veoma bitna činjenica koju ne treba ispustiti iz vida jeste da utakmice u kojima igra Partizan prosečno imaju najviše gledalaca, kako u Evroligi tako i u ABA ligi. Najveća tržišna prednost KK Partizan jeste što je jedini regionalni sportski brend i samim tim on privlači veliki broj jako strastvenih navijača. Na utakmicama prisustvuje veliki broj navijača iz svih zemalja regiona, a sve više dolaze i ljudi iz cele Evrope. Glavni razlog jeste da vide jedinstvenu košarkašku atmosferu koja se stvara u Areni samo onda kada igra Partizan. Zbog toga smatram da bi privatni sektor, ne samo iz Srbije već i iz celog regiona trebalo da razmotri mogućnost pružanja podrške.


Najveća tržišna prednost KK Partizan jeste što je jedini regionalni sportski brend


  • Šta je, prema vašem ličnom mišljenju, ključna prepreka za odlučniji ulaz privatnog kapitala u profesionalni sport u Srbiji?

Nisam dovoljno stručan da bih pričao o tome šta su ključne prepreke za ulazak privatnog kapitala u profesionalni sport. Ali s obzirom na to da su osim fudbala svi ostali sportovi neprofitabilni, smatram da bi trebalo da se napravi neka vrsta poreskog podsticaja za investicije u sport, pogotovo za mlađe kategorije. Možda bi to dalo vetar u leđa da više srpskih kompanija napravi korak i podrži sport koji je izuzetno važna karika u formiranju zdravog društva.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Addiko banka

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE