Viski

Vodeći svetski proizvođač žestine prodaje deo imovine

Britanski proizvođač pića Diageo predstavio je plan za smanjenje troškova za 500 miliona dolara i za prodaju dela imovine do 2028. godine.

Uštede na troškovima proizašle bi iz promena vezanih uz ulaganja Diageoa u trgovinu i troškove oglašavanja, režijske troškove i lanac snabdevanja, rekao je investitorima finansijski direktor Nik Jhangiani.

Taj proizvođač viskija Johnnie Walker i piva Guinness i vodeći svetski proizvođač žestine očekuje da će takođe prodati deo značajne imovine, ali će zadržati brend Guinness, a cilj je da smanji zaduženost.

„Vidimo neke prilike za znatno smanjenje portfolija. Jasno je da će to biti obimnije u odnosu na prodaje brendova kojima ste svedočili protekle tri godine“, kazao je Jhangiani.

Izvršna direktorka Debra Crew kasnije je izjavila novinarima da se „ništa nije promenilo“ u pogledu uspešnog brenda piva Guinness čiju prodaju je isključio Diageo ranije ove godine.

Plan o rezovima ne uključuje otpuštanja velikih razmera, iako bi mogle biti uključene neke promene u broju zaposlenih preko smanjenja dinamike zapošljavanja, rekla je Crew.

Smanjenje troškova pomoći će Diageu da ostvari slobodan novčani tok od oko 3 milijarde dolara godišnje od fiskalne 2026, saopštila je kompanija.

Ujedno je ublažila očekivani udar američkih carina na poslovanje budući da se pretnje carinama od 25 odsto za meksičku tekilu i kanadski viski nisu ostvarile.

Kompanija se, međutim, i dalje suočava s teškim uslovima na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država i Evrope.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Index

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE